videokaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

headshot

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
ik heb gister ( 29 augustus ) een nieuwe pc gekocht:

amd athlon ×64 dual-core 6000+
2 gig ram
320 gig harde schijf
een goed gekoelde aerocool kast
580 watt voeding
en waar het om gaat een ecs 8800gts 320mb videokaart

nu is mijn vraag:
ik start het spel medal of honor airborne op
alles werkt goed maar als ik ga spelen ( op het hoogste ) dan komt naar 5-10 min. in beeld te staan no video input.
dat heb ik ook als ik geen stekker in de pc zitten.

ik heb de nieuwste drivers geinstaleert
de temperaturen van mijn pc zijn:
moederbord: 39 graden
cpu kern 1: 25 graden
cpu kern 2: 25 graden
gpu: 40 graden
gpu diode: 51 graden
gpu omgeving: 37 graden
harde schijf: 28 graden

en let op: dit is in deze kast: http://empc.nl/index.php?id=10&sub=Produktinformatie&ProdId=10850&OldId=31

er zitten 2 grote koelers in en 1 wat kleinere

weet iemand wat ik hier aan kan doen?? want ik heb immers een game pc om games op te kunnen spelen!!

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
ik heb hem zelf samengesteld maar hem wel in elkaar laten zetten bij empc

Ik zou er niet zelf aan gaat zitten vogelen maar direct kontakt opnemen met de leverancier, systeem is 1 dag oud!!

en ik wou nog even zeggen: als ik bij everest ultimate kijk dan staat er bij gpu: 1620 RPM (60%)

misschien moet dat op 100% kunnen??
en ik gebruik windows vista ultimate

of is er mischien een videokaart test?? maar ik denk ook niet dat het aan de videokaart licht

Laatst bewerkt:
Maar wat bedoel je met wat je zei:

"dat heb ik ook als ik geen stekker in de pc heb zitten."

???

ow als er komt te staan 'no video ínput' dat krijg ik ook op het beeld te zien als ik de stekker van het beeldscherm naar de pc er niet heb ik zitten ( of als hij uit staat) maar dat is heel gewoon...
en moet ik contact opnemen met de winkel waar ik alles besteld heb of met ecs

( ik heb geen garantie genomen:o:confused: ja 24 uur na levering en dat is net voorbij)

Dit staat op de site van EMPC:

Nou ontvang ik het product, en blijkt het defect te zijn...

Dat is allereerst erg vervelend. Helaas is dat voor ons ook niet te voorzien, maar moet dit uiteraard wel spoedig met u opgelost worden.
Wij hanteren hiervoor een 8 dagen na aflevering DOA regeling. Indien een artikel niet werkt kunt u op onze website via het menu garantie / retouren een DOA aanvraag indienen. Hiervoor dient u eerst in te loggen op onze website met uw persoonlijke login en wachtwoord.

* Uitzondering hierop zijn artikelen met een directe on-site garantie vanuit de fabrikant met een eigen DOA regeling. Informatie hierover zal dan altijd te vinden zijn op de website van de fabrikant, en zullen wij u indien uw DOA aanvraag doorverwezen wordt ook middels een email aangeven.

Indien de DOA via Empc verloopt, zullen de verzendkosten hierbij voor rekening zijn van Empc, wanneer er uiteraard sprake is van een terechte DOA aanvraag.

* Uitzondering hierop is wanneer u de order bij ons hebt afgehaald, u kunt dan het artikel in komen leveren nadat er een DOA aanvraag is ingediend via onze website en u het retournummer per email hebt ontvangen.

In het geval dat de originele bestelling verzonden is zult u echter wel zelf eerst de transportkosten moeten voldoen, en u dient dan de bon van de verzendkosten in een enveloppe op de doos geplakt te versturen. Indien er geen bon bijgesloten zit, is er geen mogelijkheid tot het crediteren van deze kosten.

Indien de aanvraag terecht is, zullen wij indien op voorraad het artikel direct met u omruilen en de verzendkosten terugstorten op uw rekening.

De verzendkosten die in aanmerking komen voor vergoeding, kunnen maximaal ter hoogte zijn van het initiële belaste bedrag voor transport welke door Empc in rekening gebracht zijn bij uw order.

Dat is in ieder geval niet een echte top-voeding en zeker geen a-merk...

maar zou het daar aan kunnen liggen?
straks kom ik met een nieuwe videokaart en dan heb ik het zelfde probleem:p

gelukkig :D dit probleem is hopelijk opgelost, ik heb gebeld en maandag kan ik hem langsbrengen en ze gaan hem dan testen.
na maandag laat ik hier weten wat het was en of dit voortaan te voorkomen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan