Videokaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

joey1123

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2011
Hallo, ik heb een vraag:

Ik wil graag games spelen op mijn pc alleen de games gaan veel te traag etc. dus heb ik een nieuwe videokaart nodig. Alleen het probleem is dat ik niet echt super handig ben met computers, dus ik weet niet welke videokaart goed is en kwa prijs ook niet te duur is. Ook heb ik een redelijk oude pc, en weet ik dus niet of mijn voeding etc. genoeg is.
Ik weet niet welke gegevens je allemaal moet weten maar ik heb gewoon even een afbeelding gemaakt van alles :

Uploaded with ImageShack.us

mvg, joey

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl

Om eerlijk te zijn is het niet alleen je videokaart die "moeilijk"doet.
Je cpu schiet ook te kort.Je zou wel een andere kaart kunnen plaatsen maar dan blijft je cpu dus nog bottlenecken.
Ik vraag me dus af of het een andere kaart waard is.

Misschien handig om te vermelden welke games je wilt gaan spelen?

Bedankt voor het snel reageren, en excuus voor het late reageren van mij.
Maar ik wil gewoon de meest nieuwe games spelen, zoals bioshock, crisis 2 etc.

Welkom op Helpmij.nl

Om eerlijk te zijn is het niet alleen je videokaart die "moeilijk"doet.
Je cpu schiet ook te kort.Je zou wel een andere kaart kunnen plaatsen maar dan blijft je cpu dus nog bottlenecken.
Ik vraag me dus af of het een andere kaart waard is.

Dan treed ik toch even in herhaling.

Die spellen ga jij niet kunnen spelen op het systeem welke je nu hebt. Ook al neem je een betere videokaart.
Er zit dan een te trage processor in, weinig geheugen en ik weet bijna zeker dat je ook nog een andere voeding nodig hebt.

Als je echt die spellen wilt gaan spelen, raadt ik je aan door te sparen voor een nieuw systeem...

ok nou bedankt voor de info.

Ik ga dan maar sparen voor een nieuwe pc :thumb:

mvg joey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan