videokaart probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchellvi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2014
Hallo,

De laatste tijd als ik aan het gamen ben dan valt die om de paar minuten terug naar het bureaublad.*

De game staat dus nog wel tussen de geopende programmas en ik kan hem ook gewoon weer openen en verder gaan waar ik was gebleven.

en het opstarten van de pc gaat soms ook lastig soms moet ik hem 4 keer aanzetten voordat ik eindelijk beeld krijg.*

En als ik hem de eerste keer opstart blijft die standaard vast zitten, dat is dus alleen de eerste keer zo en verder die dag dan geen last van

Maar ligt dit aan mijn videokaart? Of is het iets*
anders?*

Alvast bedankt.

Dit ligt niet aan je videokaart. Als ik jou was zou ik eens beginnen met je pc goed te scannen op virussen e.d.

Als je 2 beeldschermen heb waarbij het spel op 1 scherm draait heb je ook kans dat je per ongeluk net buiten het beeld klikt. Dan wordt het bureaublad weer actief.

Ik heb mijn pc met avg gescant, hij vond 5 dreigingen en die heb ik toen verwijderd. Maar dat hielp niks..
Ik heb trouwens maar 1 beeldscherm

En over welke hardware hebben we het? lees m'n sig.
Vergeet merk en type voeding niet te vermelden.

Daar wil ik nog aan toevoegen dat legitieme processen zoals automatische updaters de computer in beslag kunnen nemen. Een virusscanner kan de computer doen stoppen wanneer die spontaan scans gaat doen en het "indexeren voor snelle zoekacties" van de schijven gooit roet in het eten. Het laatste kan je vinden bij Eigenschappen van de schijfstations. Zou u een updater kunnen hebben die niet goed werkt, laat dan Autoruns een lijst samenstellen van programma's die met Windows opstarten. Voor programma's waarvan u niet weet wat het is kunt u met Google snel antwoorden vinden. Ik adviseer om met name te letten op onnodige update programma's, kijk daarom ook binnen diverse programma's bij de opties.

AutoRuns: http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx

Ga eens na of het spel geschikt is voor uw Windows versie. Dan bent u misschien geholpen met de compatabiliteitsmodus. Op het pictogram rechts klikken en bij Eigenschappen. Dit omdat het spel ook niet op wil starten.

Het is volgens mij gelukt , hij is nog niet weer uitgevallen ! Allemaal bedankt !

mogen anderen ook weten wat de oplossing was?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan