videokaart probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
probeer als nog het werkgeheugen er opnieuw in te zetten, je weet maar nooit:rolleyes:

dat is zo lastig te geloven haha.
kijk, ik heb t nog niet op gegeven omdat;
het zijn hele kleine streepjes. heel veel. maar als ik met mijn muis op een pictogram ga staan zijn de strepen weg en heb ik gewoon een normale pictogram. dat geld voor alles zo, bijvoorbeeld in het instellingen scherm van windows 8.. waar bijvoorbeeld staat "opnieuw opstarten" en "geavanceerde instellingen". die balken zijn wel normaal. is het mogelijk een foto te uploaden?

edit: zal het eens proberen. heb zo klein *** pctje zon vierkant bakje... heel lastig bij de komen.

jij ook met je grappen. nu valt en constant uit zonder beeld te geven haha. zal wel weer verkeerd zitten

edit: geintje. harde shijf kabel eruit.. ben ook echt een kneus in deze dingemln

heel vreemd:confused:

druk alles nog eens stevig aan, je weet dat je moet oppassen voor statische elektriciteit?;)

dus eerst een metalen deel van je kast aanraken bijvoorbeeld.

ja. zit naast de verwarming.
is stekker van de hard schijf. en raad eens.. helft vam de oc moet uit elkaar om er bij te komen. tot over een uurtje

nee helaas. word denk ik gewoon een nieuwe kopen. alleen vind het zo raar.
zijn maar hele kleine streepjes. heel dun. maar soms zijn het er heel veel en soms vrij weinig. ik zit toch met een software probleem in gedachten.

de ene keer kom ik wel in windows ( zie dan geen ****)
maar soms word het beeld gewoon zwart voor ik inloggen kan.

je zou zegge dat als ie stuk is gewoon t zelfde zou doen over en over. en gister was het ineens een hele dag goed en zo ineens is het er weer...

een nieuwe kopen is inderdaad de beste oplossing, maar kost wel geld jammer genoeg:(

als je veel gamed zou ik voor een gtx 760 gaan, of een gtx 750 als je budget wat lager is.

laat voor de zekerheid jou gpu even testen bij een pc repair winkel:)

tip: google is je beste vriend:P

Als jou gpu inderdaad defect is en dit meer dan 150 euro gaat kosten, dan zou ik voor een nieuwe gaan.

Je krijgt voor het zelfde geld namelijk al een betere gpu dan je nu hebt:thumb:

Als je niet veel gamed zou ik voor een gt 740 gaan, maar dan krijg je weinig voor je geld;)

Laatst bewerkt:
dankje voor de tips. moet er nog maar ff over na denken. gamen is wel een beetje over dus een desktop word een beetje overbodig. mischien maar gekijk investeren in een laptop. nig tips wat laptops betreft? rond de 1000 euro waar je wel spelletjes om kan doen. niet heel zwaar ofso hoor.. beetje diablo, dota en wat league ofzo.

sorry dat ik zo laat reageer:(

Ik heb me nooit echt verdiept in laptops, dus mijn kennis ligt daar niet zo erg:o

naar mijn mening zou je kunnen kijken naar laptops van merken zoals sony of asus, maar ook samsung bied goede een mooie laptops:cool:

heb zelf een asus zenbook en die bevalt me prima:D

Maar je kunt het beste op internet kijken :rolleyes:

En wat jouw huidige pc betreft, die kun je makkelijk voorkopen op marktplaats

want zelfs voor een pc met een core i5 en met een defecte gtx 460 wordt nog veel geld neergelegd, mijn advies prijs zal iets van 350euro zijn:)

je kunt hem altijd voor minder verkopen als je hem echt niet kwijtraakt:D

veel succes en als nog hulp nodig hebt kun je dat vragen!!:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan