Videokaart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal je nog een stukje verder op weg helpen...

Download en installeer b.v. Everest of PC Wizard, dan zie je precies wat er allemaal in je PC zit en nog veel meer.

Ook kun je dan zien welke OpenGL versie je op je PC hebt staan, want die zit ingebakken in de drivers van je videokaart

Doen ik opzoek ging dacht ik dat ook al want meestal als ik de pc installeer windows hoef ik daar niks voor te downloaden ofzo .

En nog een keertje dit:

Bij HEEL VEEL (niet geheel nieuwe) moederborden is het nodig om de bios te upgraden om de nieuwe ATI HDxxxx kaarten te kunnen ondersteunen.

Alleen, voor jouw Medion moederbord, ook al wat ouder, is die upgrade niet beschikbaar....

Mijn bios heeft geen nieuwere updates meer. Is het mogelijk om een andere bios erop te zetten die wel nieuwere versies heeft die deze kaart ondertsteunt?

Er is geen andere bios voor jouw moederbord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb everest geinstalleerd. Het blijkt dat ik opengl 1.1 heb terwijl mijn kaart 2.0 ondersteund.

Maar het komt er hier dus op neer dat ik om deze kaart te gebruiken een nieuw moederbord moet kopen. Als ik dat van te voren had geweten had ik net zo goed een pci-e moederbord + kaart kunnen kopen :(. Nou, ik zal op zoek gaan naar een 478 intel socket kaart met agp en up to date bios als die zelfs nog te koop zijn :confused:.

Hoor je het dan niet (Wat Mr.Music zegt ! )
HIJ GAAT Gewoon niet .!
Ik weet niet wat je nog meer wil .
Of een nieuwe moederbord!
Of een nieuwe Videokaart !

Hoor je het dan niet (Wat Mr.Music zegt ! )
HIJ GAAT Gewoon niet .!
Ik weet niet wat je nog meer wil .
Of een nieuwe moederbord!
Of een nieuwe Videokaart !

Als je de moeite had genomen om het berichtje hierboven te lezen had je de moeite niet hoeven doen dit zinlose bericht te posten. En wat zijn we weer prikkelbaar vandaag zeg. Ik begrijp best wat meneer muziek bedoelde maar een nieuw moederbord is voor mij op dit moment eigenlijk geen optie dus ik zocht naar een andere oplossing (jaja, ik weet het, die is er niet. Maar ik kon het toch proberen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan