Videokaart Radeon HD 4870

Status
Niet open voor verdere reacties.

miele91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Beste mensen,

Ik heb een paar dagen geleden Call of Duty MW 2 op m'n pc geinstalleerd. Tijdens het spelen sprong mijn beeld af en toe op zwart. Ik heb een beetje forums gekeken voor oplossingen. Ze zeiden dat ik mijn videokaart drivers moest updaten. Dat heb ik gedaan en nu springt hij niet meer op zwart. Nu doet er zicht een ander probleem op en dat is het volgende. Tijdens het spelen van Call of Duty MW 2 of het kijken van een film loopt m'n pc helemaal vast. Nu is mijn vraag waar dit aan kan liggen? Ik heb mijn videokaart drivers gewoon van de ATI site gedownload.

Het volgende systeem heb ik:
Club 3D Radeon HD 4870 OC 512 MB [Videokaart]
Kingston hyper X 4GB [Werkgeheugen]
E8500 3.16 GHZ [processor]
GigaByte GA-EP35-DS3 [Moederbord]
Voeding van 550 Watt

Heb je nog meer informatie nodig, dan hoor ik het graag.

Misschien dat het aan de voeding kan liggen, dat deze nu te laag is.
Misschien ligt het aan de temperatuur van de videokaart. Dat deze te hoog is.
Ik hoor graag van jullie wat het probleem kan zijn !

Met vriendelijke groeten,
Michiel

Dat probleem heb ik zelf ook.
Je zegt dat de temperatuur te hoog kan zijn.
Dit kun je meten met het programma "SpeedFan" (Google maar ;))

Mvg,
Robert

ik heb dit ook een soort van gehad met mijn xfx 4870 kaart ik heb hem meegenomen naar de winkel en het bleek dat die kapot was dus ik kreeg een nieuwe

Laatst bewerkt:
Oke, ik heb even het programmatje speedfan gedownload en opgestart. Ik heb er ook direct even een screenshot van gemaakt.

61naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan kan je ook de screenshot hier plaatsen kunnen we even meekijken.

Modag

De temps zien er goed uit. Misschien is hij kapot en moet je hem even terugsturen net als wat ook bij tattooboy was gebeurd. Bij tattooboy was hij ook kapot en hij was 2 dagen oud. Dus ik hoop dat je nog garantie hebt (vast wel aangezien het niet echt een oude videokaart is).

Hoi,

Ik weet niet of ik speedfan moet vertrouwen heb je je 12 volt eens bekeken moet 12 v ongeveer zijn maar is net aan 1,09 volt controleer dit eens in de bios of met pcwizard anders is of de videokaart kapot of je voeding kan je controleren door even en andere videokaart te proberen en dan te kijken wat je volts zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan