Beste mensen,
Ik heb een paar dagen geleden Call of Duty MW 2 op m'n pc geinstalleerd. Tijdens het spelen sprong mijn beeld af en toe op zwart. Ik heb een beetje forums gekeken voor oplossingen. Ze zeiden dat ik mijn videokaart drivers moest updaten. Dat heb ik gedaan en nu springt hij niet meer op zwart. Nu doet er zicht een ander probleem op en dat is het volgende. Tijdens het spelen van Call of Duty MW 2 of het kijken van een film loopt m'n pc helemaal vast. Nu is mijn vraag waar dit aan kan liggen? Ik heb mijn videokaart drivers gewoon van de ATI site gedownload.
Het volgende systeem heb ik:
Club 3D Radeon HD 4870 OC 512 MB [Videokaart]
Kingston hyper X 4GB [Werkgeheugen]
E8500 3.16 GHZ [processor]
GigaByte GA-EP35-DS3 [Moederbord]
Voeding van 550 Watt
Heb je nog meer informatie nodig, dan hoor ik het graag.
Misschien dat het aan de voeding kan liggen, dat deze nu te laag is.
Misschien ligt het aan de temperatuur van de videokaart. Dat deze te hoog is.
Ik hoor graag van jullie wat het probleem kan zijn !
Met vriendelijke groeten,
Michiel
Ik heb een paar dagen geleden Call of Duty MW 2 op m'n pc geinstalleerd. Tijdens het spelen sprong mijn beeld af en toe op zwart. Ik heb een beetje forums gekeken voor oplossingen. Ze zeiden dat ik mijn videokaart drivers moest updaten. Dat heb ik gedaan en nu springt hij niet meer op zwart. Nu doet er zicht een ander probleem op en dat is het volgende. Tijdens het spelen van Call of Duty MW 2 of het kijken van een film loopt m'n pc helemaal vast. Nu is mijn vraag waar dit aan kan liggen? Ik heb mijn videokaart drivers gewoon van de ATI site gedownload.
Het volgende systeem heb ik:
Club 3D Radeon HD 4870 OC 512 MB [Videokaart]
Kingston hyper X 4GB [Werkgeheugen]
E8500 3.16 GHZ [processor]
GigaByte GA-EP35-DS3 [Moederbord]
Voeding van 550 Watt
Heb je nog meer informatie nodig, dan hoor ik het graag.
Misschien dat het aan de voeding kan liggen, dat deze nu te laag is.
Misschien ligt het aan de temperatuur van de videokaart. Dat deze te hoog is.
Ik hoor graag van jullie wat het probleem kan zijn !
Met vriendelijke groeten,
Michiel