videokaart rond de €50

Status
Niet open voor verdere reacties.

coen254

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hoi helpmijers!
Ik heb een vraagje; ik zoek een nieuwe videokaart van rond de €50.
ik wil er iig op kunnen gamen.
Ik ben 15 en dus zal mn budget niet echt meer worden, en sparen gaat ook niet echt werken...
mijn oude kaart kon COD:MW2 nog op low aan, maar wil nu Black Ops spelen en dat trekt ie niet meer...:(
ik d8 zelf aan deze
oww, enop can you run it zegt ie altijd dat mn CPU niet goed is, maar meestal werkt het spel toch wel...

grtzz,
Coen

Hoi,

Misschien is het toch even handiger om je hardware even te melden want denk dat je meer moet vervangen om Black Ops te spelen .
Anders zou de 50 € nu ook weggegooid zijn.

BO en MW2 waren maar voorbeelden
maar ik denk dat alleen mijn videokaart het probleem is.
of iig is het één probleem, dus daar begin ik maar mee (en ik zit nu achter een andere PC, dus kan niet bij mn hardware infoxD)

ik raad je de ati radeon hd5450 aan ik gebruik deze kaart zelf ook en ik kan spellen zoals: left4dead 2, team fortress 2, garry's mod, op hoogste settings aan
http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_ATI_Radeon_HD5000/XFX/HD5450_HDMI/399121/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI&l3=Radeon+HD5000

Hoe kun je iemand een videokaart aanraden als je de rest van zijn hardware nog niet kent? Misschien heeft de ts wel AGP 4x en daar past deze kaart niet in.
Overgens is de 5450 een hele zwakke kaart! 50 euro voor een kaart om redelijk tot goed te gamen met BO bestaat niet! met 100 euro kom je een stuk verder!

mn moeder heeft me als kerstcadeau zakgeld belooft, €25 per maan:D
ik zal binnenkort ook ff mijn systeem posten
zit nu weer niet achter mijn eigen PC:(
grtzz

@woutertjuh88 Hij wees zelf al een kaart aan en voor die kaart heb je een pcie port nodig dus ik wees een soortgelijke aan maar dan van ati. Trouwens voor iemand met een laag budget is deze kaart ideaal.

Weet je wel hoeveel personen op deze site zich helemaal niet vergewissen wat voor slot ze hebben?Ze het feit agp of pci-e helemaal niets zegt.En dus denken dat iedere kaart maar kan.Nu zeg ik niet dat deze ts dat niet weet maar als je dan iets wilt adviseren vergewis je erzelf van de de ts juist zit.En dat kan je dus alleen weten door het eerst vragen naar de systeem specs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan