Videokaart schakelt mijn PC uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf1

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Hallo iedereen,

Ik heb sinds 1.5jaar een NVidia Gforce 9700GS vga kaart. Deze heeft altijd perfect gewerkt maar sinds kort zit ik met een probleem.
Na een aantal uur gegamed te hebben schakelt mij pc zichzelf in een keer uit. Ik moet hem dus weer handmatig opstarten. Na een x-aantal minuten daarna weer gespeelt te hebben (soms een uur) schakelt mijn pc weer uit.
Ik dacht eerst aan virus etc. dus heb hele systeem gechecked en schoongemaakt maar leverde niets op. Temperatuur gecheckt met everest maar zie niets vreemds (alles tussen 25 en 40 graden). Logboek gechecked niets. Kast opengemaakt stof weggehaald ventilator gechecked, niets.
Heeft iemand enig idee wat dit probleem kan zijn? Ik heb geen nieuwe software/hardware of maar iets vreemds gedaan met mijn pc de laatste maanden dus ik ben radeloos.
Probleem is alleen met games dus relateer ik het probleem naar mijn videokaart, of kan het iets anders zijn?

het zou ook kunnen dat je voeding het na een tijd niet meer aankan (stof in de voeding od slechte fan).
Dan schakelt hij ook even uit.

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem(maar dan de 9600GT) als jou en ik krijg het maar niet opgelost, geen idee waar het aan ligt.
Heb jij al een oplossing gevonden inmiddels?

Mvg,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan