Videokaart SiS Mirage 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

gm0cr0

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Hallo, ik heb een paar vraagjes over mijn videokaart: SiS Mirage 3

-Op de doos van mijn laptop stond bij de specificaties de videokaart SiS Mirage 3 met videogeheugen 128MB. Nou had een werknemer van de winkel waar ik hem heb gekocht verteld dat 128 mb niet overeenkwam met een beter merk, bijvoorbeeld ATI. D.w.z dat hij bedoelde 128 mb SiS is eigenlijk minder dat 128MB ATI. Is dit zo?
-Bij de systeemeisen van games voor de pc staat bij de videokaart altijd geforce en Ati.
bijv. systeemeisen van Call of Duty 4:
Minimaal: Geforce 6600 of ATI Radeon 9800Pro of beter
Aanbevolen: Geforce 7800 of ATI Radeon X1800 of beter
Mijn vraag is dan of jullie weten hoe ik te weten kan komen of mijn videokaart het spel aankan?

Gegroet.

Dat kan je laptop niet aan, er is een verschil tussen geintegreerde videochips op een laptop en echte videokaarten in een desktop

en wat houdt dat in? en kan ik het spel niet spelen op lagere resolutie of zo?

okee dan,en ik hoor ook geruchten over je videokaart updaten van 128mb naar 265:O? is dat mogelijk? en weet iemand misschien hoeveel pixel shaders mijn videokaart heeft? en als die niet genoeg zijn voor een spel of het veel uitmaakt?

Helaas is het niet mogelijk om COD4 met een SIS3 grafische chip te spelen.
Ik kan er ook niet veel informatie over vinden.

GPU-frequentie: 301 MHz
Geheugen 256Mb DDR@252 MHz
16 Texture Units
Geheugeninterfarce 64-bits

Meer kon ik niet vinden, ook al heb je er niks aan.

Grtz Wardog.

oke, bedankt voor jullie inzet, kheb echter nog wel één laatste vraag: ALs ik bij de systeemeisen kijk, zie ik dus vaak alleen nvidia en ATI staan. bij nvidia staat meestal geforce 6 serie, maar bij wat oudere staat soms ook 5 of 4 serie. met welke serie van deze videokaart komt mijn videokaart overeen, dus tot welke serie zou ik het spel nog kunnen runnen met mn huidige videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan