videokaart software fout :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

bittert

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2003
hallo heb weer ff een vraagje...

ik hbe tijdje terug nieuwe hd gekregen omdat oude kapot was en heb toen vervolgens alles opnieuw geinstaleerd.
tijdens de installatie vna mijn videokaart kreeg ik een foutmelding dat de software niet voldeed an de windows-xp logo test.

toen vond ik het wel goed want alles deed het gewoon, andere resolutie enzo.

nu wil ik echter een spel gaan spelen en die doet het niet meer (zwart scherm)

dus ik nieuwste drivers gedownload voor win xp maar krijg steeds de fout dat hij niet is goedgekeurd voor windows logo test:S

iemand idee waar dat aan kan liggen ?

videokaart is een : asus v 9520 FX 5200

Je bedoelt zo'n schermpje waarbij je kunt kiezen of je de driver installeert of niet, of dat het geblokkeert is? Als je kunt kiezen, gewoon installeren.
Kun je niet kiezen, doe dan dit:

1. Klik met je rechtermuisknop op Deze Computer en ga naar eigenschappen
2. Ga naar het tabje Hardware
3. Klik op Handtekeningverificatie

Onder 'Wat wilt u dat Windows doet?' staat waarschijnlijk het bolletje geselecteerd voor blokkeren, zet dit op waarschuwen of negeren.

Suc6

ik kan we lkiezen doorgaan of beindigen maar als k doorga krijg k iedere keer als k pc opstart een foutmelding met rapport verzend of niet verzenden...

ben ook gewoon doorgegaan en klik steeds op niet verzenden maar ik kan nofg steeds geen spel spelen terwijl me videokaart tog wel aan zou moeten kunnen...

hmm das jammer dat niemand iets weet ga me harde schijf maar weer eens leeggooien en dan alles maar weer opnieuw installen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan