videokaart start niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

drakie

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Hallo,

ik heb in mijn computer een oudere videokaart gezet, een NVIDIA RIVA TNT2 Model 64 Pre 32 MB en windows XP herkent deze ook wel gewoon maar dan geeft die de foutmelding dat die hem niet kan starten en dus niet goed geinstalleerd is

weet iemand wat ik moet doen
alvast bedankt
drakie

gegevens pc:

pentium 3 450 Mhz
windows XP
320 Mb Ram geheugen SDRAM
30.8 gig harde schijf
Moederbord Chip SiS600
BIOS Type Award Modular

en als ik kijk systeemslot en ik klik op me AGP dan zegt die dat die leeg is, maar het programma herkent wel mijn grafische kaart die daar inzit

verder deed deze grafische kaart het altijd perfect op deze pc met dit moederbord en dit geheugen alleen liep hij toen onder windows 98 en nu XP

heb de IDE driver, de AGP driver geinstalleerd en toen de driver voor me videokaart maar hij geeft nog steeds de melding dat die hem niet kan starten.

Heb de videokaart ook al een keer van mijn systeem afgegooid (meerder keren) maar het werkt nog steeds niet

nog andere ideeën
alle hulp is welkom

Misschien dat er een onboard-videokaart op je moederbord zit. Zet deze uit. Raadpleeg het boekje van je moederbord hoe je dat kan doen.

ik heb geen on-board videokaart hierop zitten. Toen we deze PC lang geleden kochten zat er een 8MB Agp kaart bij en daarvoor hebben we toen deze videokaart gekocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan