Videokaart stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door maestro12
Hoe oud is de kaart? Anders proberen om onder garantie om te ruilen.

Weet je zeker dat de voeding die je nu gebruikt wel toereikend is?

Oei.. Denk sowieso dat ik de bon niet meer heb maar zou moeten zoeken. Weet ik niet.
Maar het kan toch niet kapot gegaan zijn? Of zou ik misschien iets aangestoten kunnen hebben.. Ja opzich kan dat..

Voeding is 400 of 450 WATT ofzo, die ander 250 of 300.. Dus dat zit wel goed.

Geplaatst door Sarvo
Al eens de omegadrivers geprobeerd?

http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php

Ik had de site net open staan! Ik ga even kijken.

Inmiddels heb ik de ventilator test gedaan op mijn systeem dat alsmaar vastliep.
Kast open zetten, gewone huiskamerventilator ervoor en spelen maar.
Het spel loopt nu niet meer vast, na inmiddels 3 uur spelen. (voorheen soms al na een kwartier maar altijd binnen een uur een vastloper)
Conclusie: teveel warmte, ondanks goede hardware.
Ik ga nu maar een extra ventilator in de kast monteren om de oplossing wat permanenter te maken.
Wat mij betreft probleem dus opgelost.

Wat mij betreft niet.

Van Killermenace heb ik de tip nog gehad om HT uit te schakelen. Dit ga ik dus nog proberen.

Probeer hem eens in een andere pc, kijken of hij daaar wel werkt. Zo weet je of de kaart kapot is.

BTW, heb ook lang AA gespeeld

Inmiddels heeft de vraagsteller een gforce 6600GT 128MB agp aangeschaft, dus lijkt me dit probleem wel opgelost ;)

Geplaatst door -[Solid]-
Probeer hem eens in een andere pc, kijken of hij daaar wel werkt. Zo weet je of de kaart kapot is.

BTW, heb ook lang AA gespeeld

Ik heb geen PC voorhanden die deze kaart trekt dus het was geen optie.

Geplaatst door Sarvo
Inmiddels heeft de vraagsteller een gforce 6600GT 128MB agp aangeschaft, dus lijkt me dit probleem wel opgelost ;)

Hihihi :o. En fijn dattie werkt :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan