Videokaart te weinig voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

deHoed

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
146
Ik heb hier geinstalleerd een videokaart ASUS 8600GTS Bij opstarten van het systeem geeft hij aan dat er te weinig spanning is voor de videokaart (het bekende Nvidia schermpje).

Mijn voeding is 400 Watt.

Op de videokaart zit een contactblokje voor extra spanning, het kabbeltje dat daar in hoort is niet aanwezig, ik heb wel een ander kabeltje wat bij een moederbord zat. Dit kabeltje past presies in het contactblokje van de videokaart, aan de andere zijde van het kabeltje zitten twee contra aansluitstekkers die in een kabelstekker van de voeding passen.

Ten eerste is dit te gebruiken? zo ja, moet ik ze alle twee aansluiten.
Ik wacht op antwoord voordat ik deze handelingen ga doe.

vr.gr.

Theo
deHoed:)
 
als je nog die doos hebt van de videokaart kun je zien wat voor voeding je nodig hebt..
volgens mij is 400WATT de minimum voor die videokaart.. ik denk dat je een betere voeding nodig hebt ;)
 
Dat de voeding 400 Watt aan de grens is dat begrijp ik, maar de vraag was of ik de kaart extra van voeding kan voorzien met het eerder beschreven kabbeltje en of ik dan beide moet aansluiten.

vr.gr.

Theo
deHoed:rolleyes:
 
De kaart zit in het moederbard en vandaar komt de voeding, zoals we allemaal weten, maar ik heb niet de extra voeding mogelijkheid aangesloten.

vr.gr.

Theo
deHoed:confused:
 
Dat moet je wel doen , dus je vertelt nu dat de FAN op de videokaart niet draait ????
ik zou hem naar snel aansluiten anders zit je met een kapotte videokaart.
NVIDIA-GeForce-6800GT-PCIE-power.jpg
 
Laatst bewerkt:
De kaart zit in het moederbard en vandaar komt de voeding, zoals we allemaal weten, maar ik heb niet de extra voeding mogelijkheid aangesloten.

vr.gr.

Theo
deHoed:confused:

zie dus de foto van bluray.

daar dient dus nog een voedingskabel in en die kun je dus halen van een andere streng.(indien je er geen aparte streng voor hebt)
 
Bedankt voor je zorgen BluRay maar de fan draait als een zonnetje, Het stekkerblokje op de foto is exact dezelfde als op de videkaart. Ik heb het andere deel op een kabeltje zitten met twee male stekkertjes (wit) met drie pennen er horen er vier in te zitten. Moet iz nu alle twee aansluiten.

Ik weet niet hoe ik een foto hiervan moet bijvoegen, ik heb een JPG foto, hoe werk dit?

vr.gr.

Theo
deHoed:eek:
 
De twee kabeltjes aangesloten vanaf de voeding naar de videokaart en het probleem is opgelost:thumb: bedankt Mastah G, frankwannet, en BluRay
 
gangkill, ik heb de foto bij ImageShack geupload naar URL, dan krijg je een hele string van tekens met daar achter Thurnbnail for forums (1). Moet je deze hele string overnemen en inkloppen in dit bericht
my.php
[/URL][/IMG] Ik weet niet of dit goed is:rolleyes:

Theo
deHoed:)
 
Nou dat is via een omweg gelukt, gangkill voor de korte les.

vr.gr.

Theo
dehoed:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan