Videokaart updaten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij moet op een of andere manier op die site kunnen komen.....

Er zijn 3 mogelijkheden...zou toch raar zijn als tochiba jou laptop niet zou herkennen.
Maare ik trek me terug uit dit topic.Ik heb nu 2 keer gezegd dat ik er geen vertrouwen in heb dat je dit zelf gaat doen en dus voorgesteld om er iemand bij te halen.
 
Driver update zal het probleem ook niet echt gaan verhelpen gok ik zo.

Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het spel speelbaar is op die laptop.

Jouri, Frank heeft je alle info gegeven die je nodig hebt om via de toshiba site je driver te updaten. Kijk alles nog eens terug en doe er je voordeel mee.
 
Ik wil alleen weten waar staat wat voor model mijn computer heeft. het staat niet op de onderkant. is er geen andere manier?
 
Driver update zal het probleem ook niet echt gaan verhelpen gok ik zo.

.

Zwarte vlekken kan een driver probleem zijn.Kan het proberen.Zoals gezegd wel door me ligt de chip wel echt aan de onderkant van de eis.
 
Absoluut, de canirunit test is ook eigenlijk bedoelt voor desktops. Een losse 6600 kan het spel aan, maar op lage settings. Kan een driver probleem zijn, al zet ik nog steeds vraagtekens bij de speelbaarheid.

Maar goed, dat modelnummer staat echt wel op de laptop, daarbij zijn er maar 3 modellen om uit te kiezen.
 
Goed, dan niet zelf gaan doen. Laptop onder de arm mee naar iemand die weet wat hij/zij doet!
 
Staat op je computer, misschien te achterhalen met pc wizard.

Wij kunnen dat echter niet zien, neimand van ons is helaas helderziend. Lukt het dus niet, ding mee naar iemand die het voor je kan doen.
 
Allemaal moeite voor niets....
Wat je ook doet of update, Sims3 kun je niet spelen op die laptop, nooit!.
 
Hadden we ook al vermeld, maar zoals blijkt op de eerste pagina, schijnt het spel wel te draaien op de zwarte gezichten na ;)

Zet zelf ook vraagtekens bij de speelbaarheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan