Videokaart upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Berichten
1.636
Hallo,

ik ben van plan om mijn pc te upgraden, en wel de 3D kaart. Ik heb meerdere fora hier over, maar goed.

Ik heb echt hulp nodig. Ik hoor hier: 9800 pro werkt niet altijd lekker, 5900xt is beter enzovoorts enzovoorts.
blabla het zal allemaal wel, maar ik wil niet teveel geld uitgeven, en toch een beetje kunnen genieten van de spellen. Ik heb de 5900XT al geprobeerd maar alles bleef haperen, nu wil ik een Radeon 9800 pro kopen, maar nu hoor ik dat die niet zo goed is, dat die met sommige spellen niet zo goed loopt. Hellupie! Wat moet ik dan kopen?!
 
Hier zit in één van de pc's een 9800 PRO. Bevalt zeer goed en zelden problemen. Deze kaart heeft eigenlijk maar één nadeel en dat is dat alle spellen nog steeds meer gericht zijn op NVidia.

Bij een spiksplinternieuw spel komt het wel eens voor dat het niet helemaal lekker loopt omdat er nog geen patches zijn die zorgen dat het spel goed werkt met atie of er nog geen nieuwe videokaartdrivers zijn die de problemen met het spel oplossen. Dan heb je het echt echt over uitzonderingen.

En die zijn ook nog eens tijdelijk. Verder is het echt een perfecte kaart. Helaas is ie ook niet goedkoop.
 
Oh jawel hoor, bij MyCom is die 239 euro. Ik had m kunnen hebben, maar ik was weer eens te laat.

Balen, ze verkochten de laatste 4 exemplaren voor 169 euro. Ik kan die kaart wel weer bestellen, maar dan kost die weer gewoon 239... :eek: NOOOOOOO!

Maar binnenkort zal mijn budget tot 310 euro stijgen dus als iemand nog een betere videokaart ziet, meld het me please!
 
Hehe. Jups. Ik ga ze allemaal nog eens lezen om de verschillen te zoeken
 
Dan heeft het geen nut deze open te houden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan