Videokaart upgraden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
vOEDING: Target dr-3000 ata12

moederbord: gigabyte ga 8idmnf

Ik hoop dat dit lukt!!
 
Laatst bewerkt:
Wattage van de voeding dan? Target komt voor zover ik kan zien namelijk niet voor in de lijst met a-merken. Dus is wel belangrijk dat we dit weten.
Maak anders even een foto van de sticker op de voeding (in de kast)

Misschien iemand die een recente lijst a- merk voedingen heeft?
 
Laatst bewerkt:
Dank u! Nu alleen nog iemand die kan aangeven of dat een a merk voeding is en of het wattage voldoende is voor de kaart die je wilt. Ik beken, ik ben daar niet zo goed mee.
 
het kan!!!

Ik verbruik: 220 watt en heb 300 watt Videokaart is 75 watt!!
Maar kan dat APG gedoe wel??:confused:
 
ik ga denk ik ook een nieuwe voeding aanschaffen!!
is toch wel handig!?
maar moet ik dan ook nog ergens op letten??
 
Jazeker, een voeding is erg belangrijk. Dus een A merk en voldoende wattage. Een coolermaster bijvoorbeeld. Reken op kosten van minimaal 40 euro voor een goede voeding., voor een wattage vanaf 300/350.
 
Laatst bewerkt:
Je zult moeten letten op het merk en de aantal watt.
Een paar goede merken:
A.C. Ryan Uitstekend
Aerocool Goed
Antec Goed
Aopen Goed
Asus Goed
Be Quiet Goed
Chieftec Goed
Coolermaster Goed
CWT Goed
Enermax Uitstekend
Enhance Goed
Enlight Goed
Fortron (FSP Group) Goed
Hiper Goed
Huntkey Goed
Levicom Goed
Nexus Goed
OCZ Uitstekend
Procase Goed
Revoltec Goed
Sharkoon Goed
Silentmaxx Goed
SilenX Goed
Silverstone Goed
Superflower Goed
Tagan Goed
Thermaltake Goed
Topower Goed
Q-technology Goed
Yesico Goed
Zalman Goed
 
En ik zie dat je een link van marktplaats plaatst voor een voeding. Raad ik je persoonlijk af. Een voeding is erg belangrjik en is het zeker waard om nieuw aan te schaffen.
 
Klopt, maar nogmaals je weet niet wat die voeding allemaal al heeft gedaan. Bij een nieuwe heb je nog volledig gebruik van de garantie.

Daarbij komt dat jou systeem helemaal niet 500 watt nodig heeft! Er zijn echt wel goede voedingen voor jou systeem onder de 60 euro.

Of is het soms je bedoeling de nieuwe voeding nog mee te nemen naar een eventueel nieuwe pc?
 
Als ik even een klein zegje mag doen??

Om voor dit systeem een voeding van een tientje of 4/5 en dan nog verzenden en dan ook nog een kaart van een tientje of 5 en verzenden spreek je gauw over een 120 euro.Echt zonde van het geld om dat te investeren om fif8 te kunnen spelen.
Kijk eerder op marktplaats naar een redelijk agp kaartje(indien beschikbaar) van een oudere generatie 6600/6800 serie nvidea.ati 9600gt 1600/2600 serie.
hoef je geen nieuwe voeding te zetten en ben je met een tientje of 3/4 klaar.(meer mogen die niet kosten incl verzenden)
De genoemde nieuwe kaart door je(jullie) zal niet beter presteren in dit systeem als de door mij genoemde oudere generatie kaarten.

bijv

bijv

bijv

Zoekopdracht in subgroep videokaarten: agp
 
Laatst bewerkt:
Niets mis met die kaartjes inderdaad. (ben niet zo'n tweede hands fan zelf)

Heb zelf volgens mij ook al aangegeven in het begin van dit topic dat het uitgeven van geld aan deze pc wellicht zonde is, maar als ts het spel wil kunnen spelen zal er toch een ander kaartje in komen. (zie bericht 18)

Helaas nooit een bevestiging gehad over de huidige voeding, is dat een a merk?

Ik laat het aan ts over om te bepalen wat er uitgegeven word aan de pc en of dit al dan niet tweede hands is.

Maar Frank, tuurlijk mag jij je zegje doen :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan