Videokaart upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf heb ik EAH4550 die vrijwel alle games aankan (zoals Mafia 2) ja, ik heb niet de ultieme graphics met de nieuwste games :o

Dus met een goedkopere kaart zal ik niet ver komen? Ook niet mrt settings op laag?
Hoe bevalt jouw eah4550 dan

Laatst bewerkt:
Ik ga denk toch maar op marktplaats kijken. Weet iemand nog goede (internet) winkels met 2de hands pc onderdelen?

Ik zie dat codmw2 minimaal geforce gt6600. Nu zie bij salland.eu videokaarten met geforce 9500, 8800, deze hebben een hoger cijfer, betekent dat ook dat codmw2 er ook op draait?

Wat is er dan mis me die kaart die ik je heb laten zien op Marktplaats?

Niks maar heb liever een nieuwe. Kan het op bovengenoemde chips?

Dan moet je het zelf weten....

Als je liever een nieuwe kaart hebt waarmee je niet kunt gamen, dan een een hele goede gebruikte waarmee je heel goed kunt gamen, is dat jouw keus uiteraard

Ben het eens met mrmusic. Heb zelf ook liever nieuw, maar als ik fatsoenlijk wil gamen en dan moet kiezen voor een nieuwe mindere kaart of een goede tweedehands dan is voor mij de keus duidelijk.

Of de tweedehands of doorsparen voor een goede nieuwe.

Laatst bewerkt:
Maar nog even, kan je gamen met een kaart die een geforce 8400 of 8800 heeft met 512mb geheugen

Waar kan ik iets van een lijst compitable videokaarten voor games? Als je zoekt op systeem eisen, zie je maar een kaart

Heb even bij nvidia gekeken, zag kaarten voor gelegenheids gamer, lijkt mij goed dus

Laatst bewerkt:
Weg gegooid geld....

Waarom vraag je nou hier om advies als je ons toch niet geloofd??????

hier kan je nog even het verschil zien tussen de kaarten
hier de 8400GT staat laag bij de midrange videokaarten
klik
en de 8800gt hoog bij de HIGH end videokaarten
klik

als er gamer achter staat hoeft did dus nog niet te betekenen dat de kaart het goed zal doen voor games
dat heet mestal verkoop onzin zodat mensen denken dat deze kaart goed is!

Ik dacht ze staan bij casual gamer, dus dat zal wel werken dan!

Ik denk we beter deze discussie kunnen stoppen als je toch niets wilt aannemen.

Koop wat je wilt dan en doe je eigen zin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan