videokaart upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauto601

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
hallo ik heb een hp pavalion slimline s3542.nl en ik heb er een nvidia gt210 in gezet.
maar hij heeft een 150watt of 250watt voeding die het wel trekt maar nu wil ik upgraden naar een
ati r4670. is dat wel een upgrade van wat ik nu heb, en kan mijn voeding het aan??

Het is niet een heel grote verbetering, en je voeding gaat het niet trekken. Kijk liever naar een HD5670.

oke, want ik heb het gekregen en ik keek niet naar een nieuwe videokaart maar,
jammer dat mijn voeding het niet trekt.
bedankt

systeem upgraden?

Hoi beste mensen,

ik wil eigenlijk mijn systeem een beetje sneller maken, maar ik weet niet wat ik het beste kan upgraden. Ik heb nu nog maar 2 gig geheugen (PC5300) en wil daar meer van maken, bijv. 3 of 4. Heb een videokaartje (sapphire X1300XT, 256mb) daar wil ik denk ik 512 mb van maken. Draai windows 7 prof. 64bits versie en een intel E6400 op 2,14 GHz kloksnelheid. Ik hoef niet te gamen, maar doe vaak video converteren en dat vraagt nogal wat geheugen en processorkracht.
Aanvullend: Asus p5b-vm moederbord en 350 watt voeding. Mijn budget is niet erg groot, dus wat kan ik beter eerst doen: of meer werkgeheugen, of een meer grafisch geheugen, of combinatie van deze twee (zit ik zelf aan te denken). Mag ongeveer €75 kosten.

Graag een reactie, ik weet het echt niet!

Thnx.

theLord

Laatst bewerkt:
@theLord maak even je eigen topic
het is niet zo netjes om in iemand anders zijn topic vragen te gaan stellen

verder zal ik je al wat advies geven
je budget is ontoerijkend voor een waardige upgrade voor 75 euro zul je net 4 GB aan ram kunnen kopen
je voeding is te zwak voor een nieuwe videokaart dat kost ook al rond de 50 euro en een videokaart 80 euro zit je heel dik over het budget

Laatst bewerkt:
Ik heb het ook over DDR2, want ik zoek zelf ook nieuw RAM geheugen... DDR2 4GB is 60 euro, DDR2 2GB is 30 euro. Hij heeft zelf nog 2GB dus 2GB extra is genoeg.

@firest0rm

Sorry, ik dacht juist, hetzelfde onderwerp, dus ga ik erop door. Ga ik ff zoeken hoe ik een nieuw topic moet aanmaken.
In ieder geval vast bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan