Videokaart upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, ik bedoel moeten de 2GB bankjes perse samen een set vormen en de 4GB samen de andere set? Of kan een 2GB ook met een 4GB een set vormen, zo bedoelde ik het.
 
Een dual-channel set moet uit ram geheugens bestaan uit dezelfde serie anders werkt die dual-channel niet.
 
Mijn nieuwe videokaart is gearriveerd :thumb: Ik wil hem installeren, nu een klein vraagje die niet in de handleiding van de kaart staat. Mijn oude kaart had 1 pci-e voedingskabeltje (6 pins) maar mijn nieuwe kaart heeft twee ingangen voor 6 pins. Klopt het dat er gewoon een extra (6pins) kabeltje bij mijn voeding in moet worden gestoken zodat er twee kabeltjes van de voeding naar de kaart gaan? Even voor de zekerheid zodat ik niet per ongeluk mijn nieuwe kaart verniel. :) Dan zijn het dus de twee groene stekkertjes op de foto (identiek aan mijn voeding). http://www.watercoolinguk.co.uk/images/product_images/large/cmpsu_real_power-04.jpg
 
Inderdaad, lijkt me vrij duidelijk, maar je hebt gelijk: zekerheid boven alles :thumb:
 
Thanks! Ik heb toch het budget wat verhoogd en het is de MSI R9 380 4G geworden :cool: Trekt mijn spellen met speels gemak nu :D Bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan