videokaart vervangen hp pavillion s7730.nl

• Onderwerp starter Onderwerp starter gw58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gw58

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2011
hallo, kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een geforce 8400GS DDR 2 256 MB PCI-E te plaatsen ipv een geforce 7300le?
ik heb deze kaart nl gekregen van iemand, maar durf niet direct te plaatsen!
de kaart past wel in de pc maar weet ik niet of er probklemen ontstaan?

hoor graag van iemand

gw

hallo frankwannet,

ik had daar wel naar gekeken maar ik kreeg deze kaart van een collega en weet niet zeker of dit goed is, daarbij doel ik op jouw opmerking op de ander topic!
quote: Daarbij...De kaart die ik gelinkt had is al wel iets beter als de 7300le.Een simpel tot redelijk spelletje zal te doen zijn.
Daarnaast sluit ik me verder aan bij Tiborv: Betere kaarten gaan niet passen.Voeding schiet ook daarvoor tekort(108w) en gezien slimline duur om aan tepassen.

ik bedoel dus eiegenlijk of de voeding toereikend is voor deze kaart!

mocht je een idee hebben of een andere bron waar ik er achter kan komen erg graag!

bvd

een 8400 vraagt ook niet zoveel.Je kunt proberen.
Maar past die wel gezien we erover gehad hebben dat een low profile moest zijn?

ik heb gekeken naar de "pinnetjes"op de kaart en die zijn gelijk, hij is zelfs iets korter dan de 7300. het metalen deel om hem vast te zetten in de PC heb ik van de andere kaart afgeschroefd en volgens mij moet hhij nu wel passen!?

ik hoop alleen dat hij het nog doet, anders ga ik op jullie advies af van de vorige topic! de radion kaart!

bedankt voor je snelle reactie

groet

He Frankwannet,
sorry dat ik mij niet heb afgemeld en de status heb veranderd!
alles werkt nu weer!!

groet

s7730 videocardupgrade Radeon HD4550 supported

Neem een Radeon HD4550 512Mb met HDMI en low profile, deze werkt prima in mijn s7730 die ik gebruik als HTPC.

Ook deze vraag is al wat ouder, het heeft dan weinig zin er nog op te reageren.

En ook dus nu deze maar voorzien van een slotje.

@Dhu:Welkom op Helpmij

Gaarne volgende keer naar data van topics kijken.Oude mogen met rust gelaten worden.

@Tiborv:graag even de "Meld misbruik" knop gebruiken;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan