Hallo iedereen
als eerst wil ik even zeggen dat ik hier mijn eerste post plaats
en dat ik me afvraag of ik mijn vraag wel onder de goede topic heb gezet
Dus de vraag, Ik heb nogal een verouderde pc en mijn games draaien gewoon niet goed meer.
Ik had het idee dus om mijn videokaart te vervangen maar vroeg mij af of mijn pc dat wel aan kon. het eerste probleem dat ik tegen kwam was mijn voeding aangezien die 250W levert gaat dat volgens mij niet lukken
ook de rest van mijn pc is redelijk oud en nooit echt een ''Top'' pc geweest.
dus ik zou graag willen weten of ik de videokaart kan vervangen (+ voeding) en dat mijn pc de nieuwe videokaart aan zou kunnen.
Ooook.. zit mijn budget rond de 150 euro voor videokaart + voeding zou ik hiermee een tijdje voort mee kunnen?
(Sorry als ik teveel vraag)
Info over de Pc (het is trouwens een acer
Moederbord : Acer EM61SM/EM61PM
Chipset : nVidia 6100V
Processor : AMD Athlon 64 X2 4200+ @ 2200 MHz
Fysiek Geheugen : 3072 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 8400 GS
Als er meer informatie nodig is hoor ik het graag
als eerst wil ik even zeggen dat ik hier mijn eerste post plaats
en dat ik me afvraag of ik mijn vraag wel onder de goede topic heb gezet
Dus de vraag, Ik heb nogal een verouderde pc en mijn games draaien gewoon niet goed meer.
Ik had het idee dus om mijn videokaart te vervangen maar vroeg mij af of mijn pc dat wel aan kon. het eerste probleem dat ik tegen kwam was mijn voeding aangezien die 250W levert gaat dat volgens mij niet lukken

ook de rest van mijn pc is redelijk oud en nooit echt een ''Top'' pc geweest.
dus ik zou graag willen weten of ik de videokaart kan vervangen (+ voeding) en dat mijn pc de nieuwe videokaart aan zou kunnen.
Ooook.. zit mijn budget rond de 150 euro voor videokaart + voeding zou ik hiermee een tijdje voort mee kunnen?
(Sorry als ik teveel vraag)
Info over de Pc (het is trouwens een acer

Moederbord : Acer EM61SM/EM61PM
Chipset : nVidia 6100V
Processor : AMD Athlon 64 X2 4200+ @ 2200 MHz
Fysiek Geheugen : 3072 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 8400 GS
Als er meer informatie nodig is hoor ik het graag