Videokaart vervangen Laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, bedankt voor je reactie!

Die zooi laat ik er dan maar opstaan haha... Maar Asus heeft (bijna) dezelfde specs, terwijl die toch high aan zou kunnen? (Youtube)

Groetjes.

De specs zijn hetzelfde, de game zou op Med/High moeten draaien ja. Alleen de ASUS is gewoon van een hogere bouwkwaliteit.

Dus wat Iglo zei is niet waar?

Citaat: Met deze laptop (ook op de 1e pagina genoemd) valt trouwens wel Battlefield 3 te spelen, maar reken dan op Low of Medium settings

Ga anders voordat je een spel koopt even testen op canyourunit.com, die site kijkt of je het spel aan kan;).

Laatst bewerkt:
Dat zal ik voortaan ook doen ;)

En over de drivers: als ik de laatste drivers niet installeer kan ik dus niet spelen?

Jawel, zeker wel, alleen het is aan te raden om de drivers te installeren. En Canyourunit.com vind ik een beetje nep... klopt naar mijn mening niet altijd.

Ik typ dit bericht op mijn asus! Bf3 loopt fantastisch zonder de drivers, dus die zal ik er binnekort er ook opzetten.

Maar als ik hem opstart komt er te staan dat ie een schijfcontrole wil uitvoeren. Ik heb 10 sec om het te annuleren, maar wat houd dit precies in?

Die drivers zitten in die link die ik stuurde. Fijn dat het goed gaat met je laptop! Schijfcontrole moet je misschien 1x even compleet afronden, daarna hoort het weg te gaan.

oke zal ik de volgende keer doen! BF3 stond eerst op medium settings, ik heb ze op high gezet en loopt nog steeds prima. Bedankt voor je hulp!

Zo, hij is de driver aan het installeren. De schijfcontrole doe ik vanavond. Bedankt voor al jullie hulp! ;)

(Ps, weten jullie een oplossing voor het volgende: Vaak zijn de toetsen 'verwisseld'. Dan moet ik Ctrl+shift doen om ze weer goed te krijgen. Weet iemand een oplossing?)

Dat is normaal. Dan klik je perongeluk CTRL SHIFT in. P.S. Wat is je naam op Battlefield 3? Dan voeg ik je toe!

(P.S. Jets vliegen is nog verdomde moeilijk!)

Aangezien dit langzaam op een chatsessie begint te lijken (daar is de chat voor) sluit ik om die reden dit topic.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan