Videokaart vervangen Laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een desktop met een AMD Quad Core processor en een AMD Radeon HD6850 grafische kaart ;)

Very nice.

Een desktop is eigenlijk beter, maar ik vind het zo 'onhandig' Je kan er niet mee in bed of op de bank ofzo :P

Desktops zijn goedkoper en een stuk krachtiger. Voor de prijs van 600 euro van die laptop heb je een veel betere desktop...

Maar dan moet je wel naar boven ofzo als je effe iets wilt checken.. Dat vind ik minder fijn snap je? :P

Btw...

Ik ben net langs de harense smid geweest en ik zag de k53. Op nvidia.com een check uitgevoerd om te kijken of ie het aan kan. Wat denk je? Videokaart te laag!

Welke K53 is het? K53 is niet de K53... er zijn meerde K53's zoals de GT520M, de Intel HD Graphics en de GT540M. De GT540M MOET het aankunnen!

Ik vertrouw gefilmd bewijs sowieso nog boven canyourunit omdat deze laptopkaarten amper of niet kent. Mijn videokaart zou ultra ook niet aan moeten kunnen wat ie wel doet..

Maar het is toch vreemd, dat zelfs de fabrikant zegt dat het niet lukt?

Canyourunit is niet de fabrikant.... laptop videokaarten staan gewoon niet in die lijst.

Tja, die scant alleen desktop videokaarten en puur om hem op recommended te draaien. Dus niet de minimum eisen.

Tja, ik kan nog wel 100000000x zeggen dat hij het heus wel gaat doen en ik kan ook wel video's als bewijs aan gaan leveren, maar als je budget niet hoger wordt of je andere eisen gaat stellen verandert er toch niks.

Nee, dat weet ik ook wel.

Maar ik wil gewoon zekerheid, het is geen goedkoop ding ofzo xD

Btw: Bij een vriend die het heeft en wel doet op een desktop, ook even op nvidia gedaan en daar gaf hij dezelfde melding terwijl hij het wel doet :)

gaat een beetje moelijk zonder geld je kan namelijk xbox 360 halen voor 100 nog wat dan weet je zeker dat bf3 aan kan
eff door sparen dan heb je het zo

Hij heeft de PC versie toch al gekocht en ik denk niet dat hij zit te wachten op zo'n reactie als deze...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan