Videokaart vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat het 3D voorwerp misgaat ligt inderdaad aan je videokaart, en dit zal met een GPU van €40,- ook niet opgelost zijn. De traagheid van andere functies ligt denk ik aan de beperkte rekenkracht van je huidige CPU. Als het vervangen van het moederbord niet mogelijk is bij jouw type, is het misschien het slimst om een nieuw systeem kopen. Zeker als je in de toekomst zwaardere projecten en 3D voorwerpen gaat bewerken.

Zal een andere videokaart ook voor games niet uitmaken? En voor photoshop doet het toch wel íets? het is namelijk heel traag als ik GPU accelerate aan heb, met uit gaat het goed. Als ik die GPU niet kan gebruiken kan ook een heleboel andere dingen niet doen als ik een tekentablet gebruik (zoals het in uitzoomen met shortcut, of de HUD colorpicker gebruiken). Bovendien heb ik nu niet de mogelijkheid tot het kopen van een nieuwe PC, of het upgraden van een oudere PC die bij mij staat.
Als het wel íets doet, vindt ik 40€ geen verspilling. Als er echt geen merkbaar resultaat uitkomt, vindt ik dat wel.

Laatst bewerkt:
HD5450 is totaal niet bedoelt voor gaming en je E4300 is ook veelste zwak voor de meeste games van nu
Zelfs MW3 heeft een E6600 nodig minimaal en dat zegt nogal wat...

met een HD5450 kun je echt wel deftig mw3 spelen hoor
ik heb zelf nog deze kaart gehad en alles lukte er echt mee

dat zeg ik niet ik zeg dat processor niet voldoet voor MW3 niet de videokaart
ik zeg ook dat de hd5450 niet bedoelt is voor gaming de HD5450 is een workstation videokaart
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
nja ok indd die processor zal het inderdaad niet doen
maar die kaart is echt goed voor zen prijs je kan er zowat alles mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan