wesley1995
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mrt 2012
Hallo allemaal,
Ik heb nu al 1 jaartje een acer travlemate.
Ik ben er heel tevreden mee op de videokaart na.
Ik heb wat gegevens van mij laptop opgezocht op deze bij de vraag van mij wel te kunnen vermelden.
Het gaat zich om de volgende laptop:
Merk/type: acer travelmate 7750
Besturingssysteem: Windows 8 Pro 32 bit (6.2 build 9200)
Taal: Nederlands
Bios: InsydeH20 version v1.16
Processor: Intel(R) core(TM) i5-2450M CPU @ 2.50 GHz (4 CPUs), ~2.5Ghz
Geheugen: 4096MB RAM
Wisselbestand: 2476MB gebruikt, 1537MB beschikbaar
DirectX-versie: DirectX 11
Videokaart:
Naam: Intel(R) HD Graphics 3000
Chiptype: Intel(R) HD Graphics Family
DAC-type: internal
Totaal gehuegen: 1334 MB
Versie stuurprogramma: 9.17.10.2932
Nu is mijn vraag of iemand weet of het mogelijk is en hoe ik dat kan doen om de videokaart te vervangen.
Ik weet dat een laptop niet is om te game maar ik vind een laptop veel fijner om te game.
Ik heb veel spellen waar mee ik hem op laag Graphics moet spellen of het meest voorkomende is dat ik het helemaal niet kan spelen.
Dit stoor mij dus heel erg.
Ik heb gehoord dat je een videokaart kan kopen of een chip die je kan vervangen waar mee je het geheugen uitbreid.
maar tevens is mij ook verteld dat wanneer ik hem vervang dat het moederbord van een laptop dit niet aan kan en je hem zult opblazen.
Dit was omdat de videokaart dan mee stroom zou gaan vragen van de laptop wat niet mogelijk is om dat deze zo gebouwd is dat hij alleen werkt met de zelfde videokaart.
Nu weet ik dus niet helemaal zeker of dit waar is maar ik wou dit toch even zeker weten door deze vraag op het forum te plaatsen.
Ik hoop dat iemand mij hier mee zou kunnen helpen.
Ik heb nu al 1 jaartje een acer travlemate.
Ik ben er heel tevreden mee op de videokaart na.
Ik heb wat gegevens van mij laptop opgezocht op deze bij de vraag van mij wel te kunnen vermelden.
Het gaat zich om de volgende laptop:
Merk/type: acer travelmate 7750
Besturingssysteem: Windows 8 Pro 32 bit (6.2 build 9200)
Taal: Nederlands
Bios: InsydeH20 version v1.16
Processor: Intel(R) core(TM) i5-2450M CPU @ 2.50 GHz (4 CPUs), ~2.5Ghz
Geheugen: 4096MB RAM
Wisselbestand: 2476MB gebruikt, 1537MB beschikbaar
DirectX-versie: DirectX 11
Videokaart:
Naam: Intel(R) HD Graphics 3000
Chiptype: Intel(R) HD Graphics Family
DAC-type: internal
Totaal gehuegen: 1334 MB
Versie stuurprogramma: 9.17.10.2932
Nu is mijn vraag of iemand weet of het mogelijk is en hoe ik dat kan doen om de videokaart te vervangen.
Ik weet dat een laptop niet is om te game maar ik vind een laptop veel fijner om te game.
Ik heb veel spellen waar mee ik hem op laag Graphics moet spellen of het meest voorkomende is dat ik het helemaal niet kan spelen.
Dit stoor mij dus heel erg.
Ik heb gehoord dat je een videokaart kan kopen of een chip die je kan vervangen waar mee je het geheugen uitbreid.
maar tevens is mij ook verteld dat wanneer ik hem vervang dat het moederbord van een laptop dit niet aan kan en je hem zult opblazen.
Dit was omdat de videokaart dan mee stroom zou gaan vragen van de laptop wat niet mogelijk is om dat deze zo gebouwd is dat hij alleen werkt met de zelfde videokaart.
Nu weet ik dus niet helemaal zeker of dit waar is maar ik wou dit toch even zeker weten door deze vraag op het forum te plaatsen.
Ik hoop dat iemand mij hier mee zou kunnen helpen.