Videokaart voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadSemtex

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2011
Ik heb van een vriend van mij een videokaart gekregen, namelijk een Nvidia GeForce GTX 550 Ti. Ik had zelf een Ati Radeon 3450HD. Nadat ik hem in mn computer had gezet, drivers had geïnstalleerd en gekeken of die het deed, kreeg ik een zwart scherm. Toen kwam ik er dus achter dat de voeding er nog niet inzat. Maar als ik deze erin zet, hoe moet ik hem dan met de voeding van mijn pc verbinden? Er zit nergens een opening waar die in past. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, dus als je iets wilt weten zeg het dan maar.

Alvast bedankt.

Hoi,

Denk dat je de pci-e voeding aansluiting bedoeld denk dat je z'n kabeltje als deze dan moet halen.

Maar ik heb 2 van deze aansluitingen:
[smallIMG]http://i38.photobucket.com/albums/e124/MadSemtex/20120205_1355241.jpg[/smallIMG]
Is het daarmee ook mogelijk?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Nee je zal van molex naar pci-e moeten hebben.

Oke, dus om de videokaart te kunnen gebruiken heb ik dus eigenlijk een andere voeding nodig?

Hoi,

Misschien even melden welke je hebt maar met een adapter zo als eerder gelinkt zou het misschien ook gaan maar even afhankelijk welke voeding je hebt.

Hoi,

Door even de pc open te maken en op het etiket van de voeding te kijken en misschien als het een merk pc is op de site van merk op type kijken je kan ook eventueel as het een merk pc is merk en type even opgeven;)

Maak even de kast van je PC open en kijk even naar de naam en hoeveel wat die aangeeft
Ik raad je aan om op te passen, heb zelf hier ook mee zitten ***** en ik kon een nieuwe pc halen :D

@madnezz96,

Wat moet hij passen kaart zit volgens mij al in de pc;)

Dat hij niet per ongeluk dingen aanraakt die hij niet moet aanraken en het daardoor sloopt, want je bent zelf elektrisch geladen.

En misschien krijgt hij wel bootleg met zijn huidige processor etc

mod edit: even berichten samengevoegd

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet bijna 100% zeker dat hij een andere voeding nodig heeft. Een PC waar vroeger een HD4350 in heeft gezeten kan gewoon geen 400 watt voeding hebben. Ik denk dat er een nieuwe voeding in moet...

Ik heb op het moment een Lite-On PE-5251-7 van 250W. Hoe duur is een goede nieuwe voeding?

oke, bedankt. maar hoe weet ik zeker of deze bij de rest van mijn pc past?

oke, bedankt. maar hoe weet ik zeker of deze bij de rest van mijn pc past?
omdat computers aan een standaard formaat vast houden (het ATX standaard)
alle connectors kunnen maar op 1 manier in en je zult ook gelijk zien welke waar in moet
en in dit geval is jou oude voeding een standaard ATX voeding

Laatst bewerkt:
Dan ga ik die voeding binnenkort maar bestellen. Echt ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan