videokaart voor 42'' tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

grunn2

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Berichten
42
Hallo,
Ik ben op zoek naar een videokaart die in aan kan sluiten op mijn 42'' plasma tv met hdmi en hd ready en dan wil ik cod 4 erop spelen. Heeft iemand een idee welke kaart daarvoor het beste is?
 
Wat is je Butget ??
Je Zult een Redelijk goeie videokaart nodig hebben voor die TV als je op zo;n resolutie wil spelen
 
Wat is je Butget ??
Je Zult een Redelijk goeie videokaart nodig hebben voor die TV als je op zo;n resolutie wil spelen

En wat denk jij dat de native resolutie van een 42 inch plasma is dan?
 
Oke sorry
dan hoef je geen Dure kaart te hebben dan zal de HD4850 genoeg zijn:)

De resolutie verhouding tussen een TV een LCD monitor is zo krom als wat. Mijn plasma TV heeft dus een resolutie van 1024x768(42inch), en mijn monitor(samsung Syncmaster 215TW) 1680x1050.

Echter de beeldkwaliteit wordt er niet minder om. Zeker gezien het feit een DVD maximaal de resolutie 768x576 kan verwerken.
 
De resolutie verhouding tussen een TV een LCD monitor is zo krom als wat. Mijn plasma TV heeft dus een resolutie van 1024x768(42inch), en mijn monitor(samsung Syncmaster 215TW) 1680x1050.

Echter de beeldkwaliteit wordt er niet minder om. Zeker gezien het feit een DVD maximaal de resolutie 768x576 kan verwerken.

oke ik snap niet zo veel van wat jullie zeggen:shocked::p maar is dit de enige kaart die ik kan gebruiken?
 
oke ik snap niet zo veel van wat jullie zeggen:shocked::p maar is dit de enige kaart die ik kan gebruiken?

Nee hoor. Je keuze van je kaart zal niet afhangen van welke TV je hebt, maar van welk spel je wilt spelen.

En wanneer je COD4 wilt spelen(hoogste instellingen) zal je een goede kaart moeten hebben.
COD4 is gewoon grafisch een zwaar spel.
 
Nee hoor. Je keuze van je kaart zal niet afhangen van welke TV je hebt, maar van welk spel je wilt spelen.

En wanneer je COD4 wilt spelen(hoogste instellingen) zal je een goede kaart moeten hebben.
COD4 is gewoon grafisch een zwaar spel.

Heb je surgesties?
 
Je kaart keuze zal afhankelijk zijn van de rest van je systeem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan