Videokaart voor dell dimension 5150

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik ben op zoek naar een redelijk videokaart voor een dell dimension 5150.
En dan wel 2e hands dus tussen €15 tot €25.

waar je een beetje redelijk op kunt gamen.
Hij minimaal 512mb ram of 1gb hebben
en pci express of AGP.

Zouden jullie eens willen helpen?

Tips en suggesties zijn welkom!:d

Ik sluit me daar bij aan. in de tweede hands reeks vind ik veel 8800gt's en een enkele 4850. Deze zijn in principe prima, zolang je realistisch bent met je verwachtingen

Dus het heeft géén nut om een zware videokaart erin te zetten?

Maar processor heeft tog niet veel maken met de videokaart?
Het gaat tenslotte om de grafische prestaties?

Of zie ik het tog verkeerd?

je zit verkeerd als je geen goede cpu hebt heeft het geen zim om een goede gpu te kopen want je cpu zal games enzo niet aan kunnen terwijl je gpu nog niet aan 20 % van zijn vermogen zit

het klopt dat gpu's de grootste boosdoeners zijn bij het spelen van games helaas is de cpu dusdanig verouderd dat zelfs al zou je een up to date gpu kaart kopen dan zul je de games nog steeds niet kunnen draaien

niet alles word gedaan door de videokaart namelijk

Laatst bewerkt:
Mijn eerste PC...... Heb hem nog steeds trouwens. Gebruik hem als download pc en voor DVDtje af te spelen op mijn tv met een dolby surround set.

Zal hem zeker niet weg gooien. Maar als je een Athlon X4 processor neemt en een GTX650 in combi 8GB 1600Mhz. Merk je al duidelijk verschil, de pc voelt dan al 20x zo snel aan als de Dimension 5150.
Grafisch zal je alle games aan kunnen die er zijn op het moment. (Kost je ongeveer 250 euro "Nieuw")

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan