Videokaart voor m'n toekomstige pc!

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidonline

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
162
Hallo,

Wil een nieuwe pc gaan bouwen met de volgende specs::)

Asus Moederbord P5LD2-VM DH socket 775 Intel 945G 1066 MHz 1*
AOpen Behuizing ES45B Zwart, Zilver, 350 Watt, 1 X 80mm 1*
NEC AD-5170 Bulk, Zwart 2 *
Hitachi Deskstar T7K500 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300 1*
Intel Core 2 Duo E4500 2.20 GHz, 800 MHz, 2 MB, Boxed 1*
Kingston ValueRam 1024 MB, PC5300, 667 MHz, 5, KVR667D2N5/1G 2*

Nu wil ik hier een goeie 512 MB videokaart bij kopen namelijk de NVida Geforce 8500GT.
Wil de pc niet te duur maken en zat dus te denken aan: ECS VGA N8500GT-512DZ 512 MB, PCI-e 16x, 1 x DVI, HDTV, DDR2

Mij leek dit gewoon te kunnen maar hoor nu dat ik wel goed op de chipset moet letten..
Weet wel dat dit de kern van de kaart is en dat deze de kwalitiet van alles bepaalt..

Zou toch willen weten wat dat chipset nu precies inhoud en of deze kaart op dti moederbord zal werken..:confused:

Alvast bedankt,

Guido
 
je moet gewoon kijken of de kaart AGP of PCIe is...
en is 350W in je behuizing niet te weinig? ik dacht dat je minstens 420W ofzo moest hebben.
 
Ja PCI Express dat wist ik al maar moet je niet ooknog kijken naar een chipset?
Volgens een vriend moet je kijken naar de chipset om te kijken of de kaart een beetje goed is voor je pc..

X-Gear Behuizing Verso Zilver, 450 Watt, 3 X 80mm, ATX, XV600S is een behuizing met een 450 watt voeding maar weet niet of X-Gear goed is en wat die voeding voorstelt...:confused:

heb niet zoveel verstand van voedingen maar bedenk me dat er vast ooit iets bijin wordt gebouwd dus leek mij een 500 watt wel handig..

Heb wel een 24 pins nodig.... Hmm komt er weer 40 euries overheen...
Denk je dat een Spire Voeding Zeno 500 Watt ActivePFC, Retail, 20- En 24-pins goed genoeg is?
 
Laatst bewerkt:
X-Gear Behuizing Verso Zilver, 450 Watt, 3 X 80mm, ATX, XV600S is een behuizing met een 450 watt voeding maar weet niet of X-Gear goed is en wat die voeding voorstelt...:confused:

Die X-Gear NIET doen. Ik weet uit eigen ervaring (en heel veel andere ervaringen) dat die voedingen echt bagger zijn!! Heb hier ook twee zo in de kliko kunnen gooien, nieuw!

Kijk b.v. eens naar deze:

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TN5AX1

Gewoon een uitstekende, krachtige, stabiele en stille voeding zonder extra toeters en bellen. Maar WEL van een zeer goed A-merk en voor een heel aantrekkelijke prijs!
 
Bij de site waar ik de rest wil kopen kost deze zelfde 50 euries...
Ga maar eens ernstig nadenken.. (aangezien budget)
Hoeveel inch is een normale dvd brander eigelijk 3,5 of 5,25 ..
Wil wel dat al m'n componeten stroom hebben he...

Misschien moest ik het gewoon maar doen en dan kan ik ook een goedkope aopen kast kopen zonder voeding...

Nu dus alleen nog de vraag over de videokaart en deze dan, dan ben ik klaar..:)
 
Zach een HuntKey kast zonder voeding..
Weet nirt of het wat is maar het gaat alleen om de kast dus....

3,5" units 6 (5 x intern, 1 x extern)
5,25" units 4 (4 x extern)

wat wil dat extern en intern zeggen?:rolleyes:
 
Intern voor componenten die niet vanaf de buitenkant bereikbaar zijn, zoals b.v. harddisk.
Extern voor inbouw componenten die wel vanaf de buitenkant bereikbaat zijn, zoals cd speler/brander, dvd speler/brander. diskettedrive
 
Mooi dan kan ik er dus een 3,5 cardreader inzetten en 2 dvd branders..

das mooi...:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan