Videokaart vraag: welke kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JungleFever

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Hallo,

ik heb een Asus terminator 2 met daarin [Intel(r) 82865G Graphics Controller] als videokaart. Hij lag't veel te veel bij online RPG's etc. en films kijken is ook niet ideaal.

Dus ik dat er gewoon aan om een nieuwe te kopen, nieuwe?, die zijn dan weer een beetje duur maar gewoon eentje die een redelijke RPG aan kan. Maar welke is dat dan? Er zijn er zoveel. En is eentje kopen op marktplaats een optie?

Is er dan ergens een site waar alle videokaarten op rangvolgorde staan van goed naar slecht?

Bedankt voor het lezen, :D

Guido

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe duurder hoe beter de videokaart natuurlijk :D
maar ik zou je wel willen helpen maar ik weeet niet of je PCI-E heb og AGP.
Als je dat ff vermeld kunne we je helpen :)

Gr Rick

en oja wat voor Rpg's speel je dan, want voor bijv Generals of red alert heb je niet zo'n dure nodig, maar voor Rpg's als Supreme commander, og C&C 3 heb je tog een redelijk nieuwe videokaart nodig.

Laatst bewerkt:
=d

Zou je mij dan eerst kunnen vertellen wat dat is en/of waar ik dat kan vinden?:o

:p Bedankt

Guido

Als ik op PCI / AGP video klik krijg ik dit;

--------[ PCI / AGP Video ]---------------------------------------------------------------------------------------------

Intel Extreme Graphics 2 Video kaart
Intel Extreme Graphics 2 3D Acceleratie
-----

Ik speel trouwens; Hero online, Cabal online en ik test nog wat andere met ongeveer de zelfde look uit.

Laatst bewerkt:
Hoe duurder hoe beter de videokaart natuurlijk :D
videokaart nodig.

oja is dat zo ?
hoeft dus al helemaal niet zo te zijn
en de direct x 10 kaarten heb je ook weing aan zo lang er geen een spel is die direct x10,
ondersteund.

goede niet al te duren kaartjes de geforce 7600gt zijn niet zo duur.
je heb ook atie varianten als je daar meer voor bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan