videokaart werkt ineens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Berichten
153
naardat ik mijn pc kast heb vervangen werkt mijn videokaart niet meer.

voordat ik mijn pc kast heb vervangen werkte hij nog.
naardat ik de kast heb vervangen doet hij het niet meer

wat kan het zijn ?

ik denk niet dat het de pci-e slot is aangezien moederbord 1 week en 1 dag oud is

videokaart is wel wat ouder

gaat om een club 3d hd 4350

EDIT:

het lijkt gewoon alsof mijn videokaart niks doet.

als ik mijn pc opstart met de dvi in de videokaart dan doet het scherm niks. als ik hem in de vga doe van het moederbord dan doet hij het wel. als ik het scherm in de vga of dvi doe van de videokaart. dan gebeurt er gewoon niks.

heb niet het gevoel dat hij kapot is
3 uur geleden deed hij het nog naar behoren
 
Laatst bewerkt:
Ok, even twee dingen nakijken:


  1. Stroom eraf, kast open, kaart even helemaal eruit, 30 Seconden wachten, kaart er opnieuw goed inklikken, controleren of het goed & dus niet scheef of half zit, kast dicht,stroom erop, inschakelen.

  2. BIOS controleren of die is ingesteld op de OnBoard-VGA, External/PCI, of Auto (doet External/PCI indien aanwezig).

Anders moederbord specificaties nalezen, indien kaart acceptabel, terug sturen onder garantie.
 
Laatst bewerkt:
1. Stroom eraf, kast open, kaart even helemaal eruit, 30 Seconden wachten, kaart er opnieuw goed inklikken, controleren of het goed & dus niet scheef of half zit, kast dicht,stroom erop, inschakelen.
geprobeerd maar heeft niet geholpen. wat me wel opvalt is dat als ik de videokaart in de pci-e slot doe dat ik geen klik hoor. ook bij andere moederborden geen klik. dus het licht niet aan mijn pci-e slot maar aan de videokaart aangezien die in andere moederborden ook niet klikt. ik heb de videokaart goed schoongemaakt maar klikt nog steeds niet in de pci-e slot.

2. BIOS controleren of die is ingesteld op de OnBoard-VGA, External/PCI, of Auto (doet External/PCI indien aanwezig).
ben in de bios gegaan en hij stond op onboard heb hem overgezet naar pci-e maar zonder resultaat.

ik heb er 2 jaar garantie op. maar denk dat ik al over de 3 jaar zit ben ook de bon kwijt dus aankoop datum niet bekend
ik wil wel zoeken maar als je een bonnetje 2 jaar kwijt bent dan heeft het niet veel zin dat je hem vindt. en als je hem vind wat kans 1 op 1000000000 is dan is er al 2 jaar voorbij

groetjes vino
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan