Videokaart word niet herkend in systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

master09

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Hallo iedereen, mijn nieuwe videokaart lijkt niet herkend te worden op het moederbord, waneer de videokaart er niet inzit en ik hem op de onboard videokaart heb heb ik gewoon beeld. wanneer ik de videokaart erin heb krijg ik geen signaal naar beeldscherm. Vaak krijg ik 1 lange piep 2 x kort. Op internet staat dat dit een fout is in de videokaart of (witsswitch????) Het is een 1GB asus ddr2 videokaart. heb al gekeken of er een molex kabel op kan maar is niet mogelijk. hij heeft passive koeling en ik voel wel dat hij stroom krijgt aangezien hij wel lichtelijk warm word. iemand een oplossing?

klinkt als een brakke videokaart
over welke videokaart hebben wij het?
en kan je voeding de videokaart wel aan?

We hebben het hier over een asus EAH5450 HD 1 gb, naar mijn weten kan hij het aan aangezien hij niet om extra stroom vraagt.

Geheugen heeft niks met je videokaart te maken. Het geheugen van een videokaart staat los van je fysieke geheugen.

heb pc teruggebracht naar fabrikant, Pc nageken, Bleek dat er niks met de pc aan de hand was maar dat de video ATI een slecht comminicerende videokaart met moederdborden is. Dus heb nu een Nvidia geforce van 160 euro gekocht, erin gestoken. en meteen beeld! Dus opgelost.

lijkt me eerder slechte drivers
zit hier ook met een ATI kaart en doet het prima

:(

ik heb ook zoon probleem mijne kan geen contact maken en dan hoor ik tikjes en dan heb ik geen beeld en ik heb ook een chip waar ik wel beeld op heb maar daar kan ik niet op gamen maar hoe fix ik dat,hij maakt geen contact

maakt je computer piepjes om echt tikjes? Ik heb ditzelfde probleem gehad waarschijnlijk, Heb je hem nieuw gekocht of heb je hem allanger?

Denk dat hij te weinig voeding en daarom veel gaat vragen, Kan je er achter op een molez kabel(voedingskabel) op aan sluiten?

Kan je je videokaart er even uit halen, Je BIOS battery eruit halen, de computer moet helemaal losgekoppeld zijn voordat je dat doet, zorg er wel voor dat je je handen de verwarming hebt aangeraakt en dat je geen schoenen aan hebt, rubber geleid niet. als je de bios battery eruit hebt gehaald druk dan de aan/uit knop een 10 keer in, houd hem wel even ingedrukt. laat de bios battery een uurtje liggen, zet alles er weer in en probeer het dan nog een keer. Kijk anders even je bios na

Graag even een reactie straxs teruggeven of het is gelukt. Probeer dalijk even met een kwastje de gleuf waar de videokaart inkomt schoon te maken

ya ik schrijf het ff op :P zodat ik het niet vergeet wat ik moes doen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan