Videokaart wordt niet meer gezien door de computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shamikazi

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Titel zegt genoeg, mijn videokaart de Ati Radeon HD3450 1GB, wordt niet meer gezien op mijn pc. Alle fans draaien ook van de videokaart. Dit is gebeurd nadat mijn moederbord is verbrand en een precies dezelfde moederbord heb gekocht, En iemand had er ook Windows 7 op geplaats. En meteen de on board driver geinstalleerd :S. Nu leest hij de videokaart niet meer.

Dus als ik mijn beeldscherm op de on board aansluit geeft hij een normale beeld. Als ik hem aansluit op de ATI RADEON Dan geeft hij geen beeld zwart. Ik heb al gekeken bij de bios daar staat ie ook al op PCI-E. En als ik drivers wil installeren dan zegt hij dat ik geen ati hardware heb.

Shamikazi

Alvast bedankt

Hoi,

Welkom Op Helpmij,

Enig geduld gewenst daarom je bericht verwijderd succes met de vraag:thumb:

Hoi, Modag,

Heb jij misschien paar oplossingen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Nou vooruit dan stiekem toch kicken:p neem aan dat je de ati driver hebt geinstalleerd en in de bios de onboard uitgezet.

Ik heb wel meer dan 10 x de drivers geinstalleerd. Bij ATI AutoDetect vindt hij hem ook niet. En in de Bios staat hij op PCI-E. Maar daar blijft hij ook op zwart beeld. Dus nu zit ik gewoon op On-Board Nvidia

Hoi,

Misschien de videokaart ook een optater gekregen van je vorig verbrande moederbord?

Hoi,

Geen mogelijkheid om de kaart in een andere pc te proberen want dat de fan draait zegt niet veel.

Ik heb een andere pc maar ik denk niet dat de voeding genoeg watt heeft, Hoeveel watt heeft deze videokaart nodig?

Misschien kan dik ook helpen :

Ik had de pc ronde 2008-2009 gekocht, Toen deed de onboard het niet en de videokaart wel. Nu is het precies andersom:S.
Hij is naar een computer winkel gestuurd toen die moederbord verbrand was. En die heeft van Windows Vista, Windows 7 gemaakt. En daarna heeft hij drivers geinstalleerd van nvidia, de on-board... Trouwens de videokaart is DVI, en ik gebruik zon adaptertje

Heb vandaag de videokaart in een andere pc geporbeerd, En Daar werkt hij gewoon.

Hoi,

Dan lijkt mij het toch een instelling in de bios ,en misschien een stomme opmerking maar je zet de stekker van de monitor wel op de ati?

Als ik de de stekker op de ati zet Heb ik geen signaal. de videokaart staat ook niet in apparaat beheer. En Bios staat al op primary video adapter: PCI-E...
Misschien de voeding?

Help aub...

Heeft echt helemaal niemand op dit forum een opslossing QQ..... Ik stress me kapoet!

Laatst bewerkt:
Extra Informatie

Moederbord :http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01357110&tmp_task=prodinfoCategory&lc=en&dlc=en&cc=us&product=3659715

PC:http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=3765628&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&lang=nl&tmp_track_link=ot_we/prodlink/nl_nl/3765628/loc:0&cc=nl

Videokaart: ATI RADEON HD 3450 LOW PROFILE ( Bij de HP site is dit de videokaart GFX MSI RV620 BOBCAT256 LP ???)

CPU: Intel Core 2 duo CPU E4700
On-Board videokaart: Nvidia GeForce 7100 / Nivida Nforce 630i
PSU: PWRSPLY-160W ACTIVE PFC, ARCHES

Aub help me

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
De Videokaart is goed aangesloten dat is het probleem, Alle fans draaien ook... En ik heb de 3450 ook op een andere pc aangesloten IK ZELF en daar werkte hij gewoon. Dus ik weet echt wel hoe ik hem moet aansluiten. Dus daarom vind ik dit ook wel ERG vreemd.

Hoi !

Lezen is moeilijk, he ?

Uit de link in m'n vorige post:

Quote:

*De geïntegreerde videokaart is niet beschikbaar als er een losse videokaart is geïnstalleerd.
Geïntegreerde GeForce 7100-videokaart
Eén VGA-poort op achterplaat
Ondersteunt tevens PCI Express x16-videokaarten

Einde Quote.

Greetz,

Harry.

Aller eerst bedankt voor alle hulp

Nu snap ik je echt niet meer. HIJ IS CORRECT AANGESLOTEN. EN DE VIDEOKAART HEEFT OOK GEWERKT IN EEN ANDERE PC. EN DE VIDEOKAART HEEFT NOG 2 weken GELDEN OOK IN DE PC GEWERKT. DEZE BUG IS GEKOMEN NADAT ER EEN NIEWUE MOEDERBORD OP KWAM, PRECIES ZELFDE MODEL. EN WINDOWS 7. SNAP JE HET NOU NOG STEEDS NIET?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan