Videokaart wordt niet meer gezien door de computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Dat stomme gebler kun je hier beter laten !

Ik geef alleen aan wat HP erover zegt, dus als je wilt klagen moet je bij @HP zijn.

Greetz,

Harry.

waarschijnlijk tog iets kapot gegaan...
als onboard het wel doet maar de losse videokaart niet

kan de voeding die HD3450 wel aan?

@harry hij heeft het over de losse videokaart die werkt niet en niet over de onboard kaart

Laatst bewerkt:
Hoi !

@firestorm: ja dat weet ik wel, maar: volgens hem werkt de on-board wel, terwijl dat volgens @HP niet mogelijk is als er een losse kaart geinstalleerd is !

Ergo: het mobo ziet die kaart niet (mogelijk is de voeding het probleem (160 W, tja.....)

Greetz,

Harry.

Uit heel het verhaal begrijp ik dat de On board VGA het niet doet of deed en een PCI-e kaart werd ingeplugd. Heb je in het BIOS de on board VGA uitgeschakeld?
Voor het inpluggen van de PCI-e kaart heb je eerst de drivers geïnstalleerd en dan de PCI-e kaart in de computer geplaatst.
No Signal betekent dat er geen connectie is tussen VGA kaart en beeldscherm. Het eerste waar ik dan aan denk , defect pci-e slot of staat deze in het bios ingesteld als Disabled.
Wat zijn de specificaties van het moederbord.

Laatst bewerkt:
@seniorke zijn onboard doet het wel alleen zijn losse videokaart doet het niet
hij heeft meerdere videokaarten in het systeem getest het wekrt blijkbaar nogsteeds niet.

Laatst bewerkt:
Dan staat volgens mij in het BIOS on board op Enabled en PCI-e op Disabled. Staat PCI-e ook op Enabled , dan is het slot defect.

Ati Radeon HD3450 1GB

Sorry, had de specificicaties van het moederbord niet gezien in een vorig bericht.
Ga eens de grafische chipset bekijken.
GeForce 7100/nForce 630i : Niet geschikt voor ATI Radeon

Laatst bewerkt:
Hoi !

In een mini HP-PC heb je in het bios weinig in te stellen !n (Heb er hier toevallig 1 staan).

Enigste mogelijkheid is nog dat @TS geen chipset-drivers voor het nieuwe mobo heft geinstalleerd....

Greetz,

Harry.

Ik heb de moederbord drivers al vaker geinstalleerd. Ik probeer het nu nog eens. En ik ben nu vanaf MSI een ati radeon 3450 driver aan het installeren. Kijken wat er dan geberud,

Heey, Heb net wat uitgechecked, En heb wat ''vreemds'' gezien bij mijn cpu.. Is dit kritiek of hoe?

157iqlt.jpg

MSI Radeon HD3450 (V118 R3450-TD256H Hewlett Packard OEM variant)

dit is de volledige naam van mijn GPU

ik denk dat wij allemaal al zo'n beetje het zelfde antwoord hebben gegeven

jij zecht dat je meerdere videokaarten in je moederbord hebt gestopt en ze doen het allemaal niet
je hebt ook gezecht dat de videokaart het wel doet in een andere pc

dan is er nog maar 1 ding over en dat is je moederbord, die zal dan waarschijnlijk kapot zijn
en daarmee bedoel ik de sleuf waar de videokaart ingaat

Laatst bewerkt:
Hoi !

Helemaal goed, maar ja........misschien valt het kwartje nu.

Greetz,

Harry.

Dankjewel voor alle reacties, maar jullie hadden het gewoon fout. Ik heb de Geforce 6200 Turbocache hierin gestopt, en ide werkt gewoon.

Wat kan het dan zijn?

1.Voeding
2.Compatibiliteit met ati?

Please help me ;) En sws thanx voor allle comments :)

Kunnen jullie mij dan paar videokaarten aanraden? Is de ati radeon 5450 iets? Of misschien richting die geforce

Please :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan