Videokaart ??!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.

renela

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Berichten
124
De PC is geformateerd, echter nu krijgen we niet meer dan 16 kleuren, met een ander probleen we weten niet welke videokaart erin zit !! Heeft iemand een suggestie !!!
 
Je kunt op de kaart zien welke chipset het is als die onboard zit kun je de drivers downloaden op de leveranciersite van je moederbord.
 
Okee alvast bedankt voor je reacktie !!, maar waar haal die gegevens vandaan? moet ik dan de PC zelf induiken? of is er een andere mogelijkheid!!
 
Je hoeft niet perse de pc in te duiken.

Als je dit programma download en even installeerd kan je met behulp van dat programma zien wat je allemala in je computer hebt zitten.
Zo dus ook je videokaart.
Aan de hand van die gegevens kan je de juiste drivers downloaden en installeren, even rebooten en dan zou je wel meer dan 16 kleuren kunnen nemen.

Mocht het nou zo zijn dat het een onboard videochip is (dus een chip op je moederbord die voor je beeld zorgt) dan moet je even kijken met AIDA32 (dat programma) welk moederbord je hebt.

Het mooie van AIDA32 is dat je bij de specificaties van een stukje hardware (vaak) ook de website van de fabrikant erbij krijgt vermeld.

Suc6
 
Sorry en bedankt voor je, reactie maar over welk progamma praten we??
 
och stom van me, link vergeten te zetten.

( *reden
Tjah, ik zit nou zelf ook met een probleem dat me computer iedere keer na 60 seconde afsluit... ben dan nou ook aan het oplossen)

hier is de link:
http://www.aida32.hu/aida32.php

suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan