videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Mijn spellen draaien niet mooi op de computer nu heb ik een videokaart van 64 mb zou het uitmaken als ik er een 128 mb inzet. Ik heb win xp en een 900 mgh processor de videokaar die ik nu heb is onboard.
BVD GR Harry

het zal wel uitmaken als je een echt videokaart erin zet heb je ook nog eens 64md ram meer in je pc.
maar wat voor spellen spel je graag.

Geplaatst door jannie
Mijn spellen draaien niet mooi op de computer nu heb ik een videokaart van 64 mb zou het uitmaken als ik er een 128 mb inzet. Ik heb win xp en een 900 mgh processor de videokaar die ik nu heb is onboard.
BVD GR Harry

Ligt ook aan het spel wat je wil spelen.
Sommige van de nieuwste spellen vragen krankzinnig hoge systeemeisen (Halo-Spellforce bv)

Deze spellen vragen toch een zeer snelle processor.

Grtz.

Geplaatst door jannie
Bv need for speed underground en fifa 2004.Gr Harry

Denk dat je met een 900MHz proc. net iets te kort komt.
Misschien lopen de spellen als je het een en ander uitvinkt in het grafische optie scherm.
Kijk goed naar de system specs voor je een spel aanschaft.

Grtz.

Re: Re: videokaart

Geplaatst door FunZip

Denk dat je met een 900MHz proc. net iets te kort komt.
Misschien lopen de spellen als je het een en ander uitvinkt in het grafische optie scherm.
Kijk goed naar de system specs voor je een spel aanschaft.

Grtz.

Ik heb hier een celeron800 met een GF2 PCI draaien en daar draait Underground standaard toch aardig goed op, geen haperingen enzow. Ik denk dat je het beste een wat beter kaart kan kopen maar geen hele dure aangezien je PROC dan de bottleneck is. Een 9200pro ofzo? GF FX5200?

wat die systeemeisen betreft: wil je lekker spelen met het e.e.a. aan opties aan is het met de helft vermeederen van de systeemeisen een goed gebruik, spellenmakers geven uiteraard alleen de minimale systeemeisen aan.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan