videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietzijlstra

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2004
Berichten
152
Als je mijn beeld naar beneden scrollt dan gaat dat niet vloeiend. Dit is wat ik krijg als ik de driver voor mijn videokaart installeer:

Het Nvidia installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware.


Wat moet ik nu doen?
 
ik heb gekeken welk hadrware ik heb en ik heb geforce 6200 van Nvidia maar dan nog geeft hij aan dat het niet kan.
 
Geplaatst door pietzijlstra
ik heb gekeken welk hadrware ik heb en ik heb geforce 6200 van Nvidia maar dan nog geeft hij aan dat het niet kan.

En wat is die melding precies? Kan je ook klikken op ''doorgaan'' of ''toch doorgaan'' of iets in die richting?

Kan je er misschien een screenshot van maken en deze hier posten?
 
ook als ik mijn audio driver wil installeren van nvidia krijg ik dat ik eerst een microsoft bus driver moet installeren?
 
Heb je wel de Chipset driver van je moederbord geinstalleerd?
 
nee, ik kan niet doorgaan. Hij waarschuwt met de bekende rode rondje met een X. dat de installatie programma niet door kan gaan.
 
Geplaatst door pietzijlstra
waar kan ik dat vinden, ik heb een intel chip denk ik. moet ik bij intel zijn?
Je moet bij de fabrikant van je moederbord zijn. Welk type/model moederbord heb je exact?
Normaal zou je een cd-rom moeten hebben met drivers, die bij je moederbord is meegeleverd.
 
ik heb het gevonden op mijn computer en geinstalleerd, maar dan nog krijg ik de driver niet geinstalleerd( wat ook op mijn computer zit)

hoe kan ik dat nu oplossen?
 
Re: screenshot

Geplaatst door pietzijlstra
screenshot
Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf

Gebruik bij voorkeur JPG, dat is redelijk klein.
 
ik weet niet hoe je een screenshot moet plaatsen, maar de tekst zoals boven geeft aan dat ik de driver niet kan installeren.

dus wat kan ik hieraan doen?
 
Je hebt toevallig niet een geforce 6200 GO (de mobile chip) want dan moet je een driver ophalen bij de moederbord fabrikant!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan