Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timt

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Berichten
33
Hallo,, Ik wil graag een 256 mb videokaart aanschaffen maar weet niet of mijn moederbord dat wel kan. Ik had al eerder z'n probleem dat ik geen beeld had omdat mijn moederbord te oud was dat was op een andere pc. Het probleem is ik weet ook niet wat van type moederbord ik heb. Iniedergeval mijn pc is een Compaq presario 5000.

Kunnen jullie mij helpen?????
 
Klinkt misschien een beetje vervelend, maar denk je dat het zin heeft om voor die pc nog geld uit te geven aan een nieuwe videokaart??:confused:
 
Klinkt misschien een beetje vervelend, maar denk je dat het zin heeft om voor die pc nog geld uit te geven aan een nieuwe videokaart??:confused:

Ja want hij is nu lekker snel (overklokt) en ik wil proberen er een gamepc'tje van te maken.
 
Geef eens even wat meer specificaties, zoals processor, geheugen etc.
 
Amd Athlon processor, 512 MB ram geheugen. 128 Mb videokaart wat wil je nog meer weten ???
 
Dan zou ik op de site van compaq even precies je typenummer ingeven, dan kan je vinden wat er maximaal ondersteund wordt...
 
is goed kijk maar even. Volgens mij kan er ook niet meer als 512 mb geheugen in.
 
Ik weet nu nog steeds niet hoe ik kan vinden of mijn moederbord een 256 mb videokaart aankan. Hoe kan ik daar achter komen?????
 
Verplaatst naar de sectie --> Upgraden.
Kun je de specificaties niet vinden van je model Compaq op hun site?
Geef anders eens het type of serienummer, misschien kunnen mensen daar wat mee.
 
Verplaatst naar de sectie --> Upgraden.
Kun je de specificaties niet vinden van je model Compaq op hun site?
Geef anders eens het type of serienummer, misschien kunnen mensen daar wat mee.

Ik zou niet weten waar ik dat moet vinden
 
mischien heb je hier wat aan : motherboard manufacturer : Compaq

Model 06E4h

Chipset: VIA Apollo pro

southbridge: VIA VT82C686
 
Ik heb een compaq presario 5000. en dat is een COMPAQ PRESARIO 5002US of is dat hetzelfde?
 
Hij zegt dat ik over een domein netwerk beschik ofzo en dat die everest dat niet ondersteund
 
Ik heb een compaq presario 5000. en dat is een COMPAQ PRESARIO 5002US of is dat hetzelfde?

Je kan daar eventueel een andere videokaart in plaatsen, maar realiseer je wel dat:

a) de pc zelf niet echt supersnel is als er een AMD 800 in zit
b) een echt goede videokaart in dit soort systemen ook vaak een andere voeding betekent
c) het misschien toch niet zo'n verstandige investering is

Mocht je het toch willen doen, koop dan geen al te dure kaart, maar een wellicht gebruikte midrange kaart, bv radeon 9800 of zo iets...
 
Ik weet niet wat je budget is, maar ik zou gewoon even rond kijken voor een leuk nieuw systeempje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan