Videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedenavond allemaal, wie kan mijn zoon advies geven..?:o Hij heeft een PC met 1 GIG geheugen.. Hij kan op het ogenblik geen spelletje spelen op zijn PC, zoals: Price of Persia. Wie kan advies geven over de videokaart die hij moet aanschaffen hiervoor? Hij verteld mij net, want hij is hier....laugh, dat hij Mirage SiS 64 MB heeft..????:confused: Please HELP....:thumb:

sis mirage, dat klinkt als een laptop,
dat is het toch niet?

welk besturings systeem? en kan hij het niet spelen door lag? of doet het hele spel het gewoon niet?

ff opgezocht voor je:
Minimum System Requirements:
1 GB Windows XP/2 GB Windows Vista
Video Card: 256 MB

en jij hebt 64MB dus videokaart zal het wel niet trekken maar misschien je Ram ook niet echt... (licht aan je OS)

Laatst bewerkt:
Dank voor de snelle reactie..smile, zijn besturingssysteem is Windows XP Home. En wat er bedoeld wordt met "Lag"is mij een raadsel..laugh.:thumb: OOps, een kleine opmerking achteraf, hij heeft een dual core processor en 1 gig ram...Volgens hem tenminste...

Laatst bewerkt:
wat voor aansluiting heeft u zoon dan op zijn moederbord.

aan de specificaties te horen is het systeem niet al te nieuw meer,

daarom kunnen er wel 3 soorten grafische kaarten mogelijk zijn op uw zoon zijn moederbord.

de smaken:
pci
agp
pci-e

draai maar ff pc wizard... en geef even een samenvatting:
-moederbord
-processor

Verder even kijken naar de voeding. Dat lukt alleen door de kast even open te schroeven: er zit een sticker op de voeding met de juiste info: merk en hoeveel Watt.

Hurray, mijn dank, alleen heb even geduld tot morgen. Hij is nu bij mij thuis en zodra hij weer in zijn eigen stulpje is download hij het programma, en zal alle info geven. Nogmaals, hartelijk bedankt voor de genomen moeite:thumb::thumb:

lag.. tja dat is als je computer schokt... als hij het wel doet maar gewoon voor geen meter.. dat heb je bij spellen als je computer niet goed genoeg is.. dan heb je veel lag (dan schokt het spel erg)

Niet geheel mee eens.

als bij een online spel meerdere mensen spelen en waarbij de computer van 1 speler hapert, en de anderen tijdens het spel hinderd. In sommige spellen heeft iedereen er last van (zoals quake) en bij andere spellen heeft alleen de betreffende persoon er last van, en kan de rest verderspelen.

tja.. zo wordt het wat te lastig voor die gast :P houd het simpel XD meeste lag wordt veroorzaakt door computer zelf, lag van andere mensen is met spellen die niet op servers gehost worden... maar door mensen thuis op hun computer.

Gast? Als de 58 het geboorte jaar is dan kon hij je vader zijn. Wat respect kan geen kwaad.

OOps, een kleine opmerking achteraf, hij heeft een dual core processor en 1 gig ram...Volgens hem tenminste...

dat zal dan wel goed zitten... moet je gewoon andere videokaart.. dus eerst even naar de voeding en moederbord kijken ja...

Mijn hartelijke dank voor alle hulp zover. Ik zal het hem nogmaals vertellen. En inderdaad, mijn geboortejaar is 58...smile

lag van andere mensen is met spellen die niet op servers gehost worden
Niet waar.
Veel spellen (serverside) proberen te compenseren voor deze lag. Als er dus één gebruiker is met een slechte verbinding, kan de hele server hier last van hebben.

Racespellen werken vaak met de "doorspeel-mogelijkheid" maar bij shooters wordt vaak de hele game beïnvloedt. Er is trouwens wel een verschil te merken tussen netwerk-lag en prestatie-lag.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan