videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

tasso

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Berichten
4
Ik heb een probleem met een PB pc. Deze pc is maar liefst 4 maanden bij PB geweest voor reparatie. Toen de pc retour kwam bleek er een nieuwe videokaart ingezet te zijn zonder de driver te installeren, omdat de pc met een wachtwoord beveiligd was en dit toen niet kon. Na heel veel bellen en mailtjes gestuurd te hebben kreeg ik eindelijk vandaag de driver doorgemaild maar helaas dit bleek niet de juiste te zijn. Ik heb everest al op de pc geinstaleerd en ook hier kwam ik helaas niet verder mee.
Ik hoop dat iemand mij hier wat tips kan geven om de juiste driver te vinden voor deze pc.
Alvast bedankt voor de moeite!
groetjes, Helga
 
Welke videokaart is het?
Zonder die info zullen we nooit je driver kunnen vinden.
 
als ik dat eens wist........van PB kreeg ik het antwoord dat het de Geforce 7300gs was en heb een driver doorgemaild gekregen nl. nVidia_video_9131 welke ik geinstalleerd heb.
Volgens mij is dit de verkeerde. Als ik bij apparaatbeheer kijk dan staat er bij overige apparaten een vraagteken bij onbekend apparaat en een vraagteken bijvideocontroller (VGA compitabel. Bij allebei krijg ik de melding dat het stuurprogramma niet geinstalleerd is. Als ik dan kies voor stuurprogramma bijwerken of oipnieuw installeren dan word de driver hiervoor niet gevonden.
Heb al van alles geprobeerd maar helaas allemaal zonder resultaat.
Alvast bedankt weer!
groetjes, Helga
 
Fabrikant : Packard Bell
Moederbord : NEC COMPUTERS INTERNATIONAL GA-8TRC410M-NF
Chipset : ATI RS400/RC400/RC410
Processor : Intel Pentium D 820 @ 2800 MHz
Fysiek Geheugen : 1024 MB (1 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : ATI Technologies Inc RADEON HD 3600 SERIES
Harde Schijf : ST3250823AS (250 GB)
DVD-Rom Station : PHILIPS DROM6216
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVDRRW GWA-4164B
DVD-Rom Station : Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device
DVD-Rom Station : Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device
DVD-Rom Station : Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C+) Fast Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Home Editie 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (mei 2005)

Hoop dat je er zo verder mee komt?
 
Middels pc wizard 2008 heb ik inderdaad gezien welke driver ik nodig had. Bij wizard 2006 werd dat niet weergegeven. Inmiddels heb ik de driver gedownload en geinstalleerd en hij werkt prima. Bedankt voor je hulp!
groetjes, Helga
 
Beetje rare actie van PB om jou te vertellen dat je een nvidea kaart had en er vervolgens achter komen dat het een ati kaart is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan