videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeno1

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Berichten
23
beste, wie kan me helpen ? ik zoek naar een video driver voor mijn laptopke : compaq presario CQ70-220EB en de driver die ik zoek is voor intel GMA 4500 MHD- videokaart , heb me al suf gezocht , wie kan me helpen ??
 
niet bij compaq of intel

nee daar is de driver nie te vinden en ook nie bij intel ,da is nu net het probleem !!
 
Is het voor Vista? Dan moet je de chipset drivers hebben!
 
nee , ook met de chipset word de driver nie geinstalleerd
 
Geef nou eerst eens antwoord of je Vista of XP gebruikt....
 
3x de vraag: draai je met vista?maar dat zal wel.

Waaraan merk je dat ie niet geinstalleerd wordt?Krijg je melding ofzo?
Ook na instalatie een herstart gedaan?

EDIT: ik pak ff drie keer koffie
 
ja sorry vista , in apparaat beheer geeft hij standaard adaptor , alles werkt , behalve bewegend beeld , is schokkerig vanwege niet geinstall. driver
 
Heb je windows zelf al naar de drivers laten zoeken via apparaatbeheer?
 
jaja , alles al geprobeerd , zelf naar de verkoper( winkel ) gereden , kan ook niets vinden , heeft vraag naar compaq gestuurd , maar mijn hoop was dat iemand zo een zelfde laptop had , wand die heeft waarschijnlijk ook de goede driver
 
Als er geen rare tekens in apparaatbeheer staan, zijn de drivers ook goed geinstalelerd!

Maar wat bedoel je precies met bewegende beelden? Je probeert toch niet te gamen op die laptop he, want dat gaat inderdaad niet maar heeft niets met de drivers te maken
 
er staat in apparaatbeheer standaard adaptor met ? er moet staan intel gma 4500 enz...,moet met gemak een dvd kunnen afspelen
 
heeft je laptop dan vroeger wel goed dvd's af kunnen spelen?

& wat is dan de reden dat je ineens de driver moet gaan installeren?
windows opnieuw geinstalleerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan