videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

marion28763

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2008
Berichten
12
hallo ik heb een pc met het moederbord foxconn ,ik wil hier graag een kaart met hdmi inzetten maar weet niet welke ik moet nemen
kan iemand mij helpen
mvg marion
 
wat wil je met de kaart doen bijvoorbeeld gamen>
hoeveel wil je er aan uit geven bijvoorbeeld €30 of €600.
Heeft je moederbord een PCI slot f AGP.
wat voor voeding heb je(merk en hoeveel watt)?
 
wat wil je met de kaart doen bijvoorbeeld gamen>
hoeveel wil je er aan uit geven bijvoorbeeld €30 of €600.
Heeft je moederbord een PCI slot f AGP.
wat voor voeding heb je(merk en hoeveel watt)?

ik wil enkel een kaart met hdmi
ik weet niet wat het verder voor pc is enkel dat het een foxconn 13235 is
 
Gaat weer goed hier.....:(

Een pci is toch wel wat anders als een pci-e namelijk.(of heeft de ts wellicht toch agp)

Laten we het voor de zekerheid maar eens anders doen.
Download pcwizzard (linksboven op de pagina en plaats eens een overzicht van de gegevens van het systeem/moederbord.
 
Naja, ik ging er wel vanuit dat het een PCI-e slot was... had ik eigenlijk niet mogen doen maar PCI en AGP is al zo achterhaald...
 
Zit er ook een gele sleuf op? Als ik google zie ik zo'n gleuf en dat is volgens mij PCI-e.
 
13534689_jnn.jpg



dit is mijn moederbord
 

Bijlagen

  • 13534689_jnn.jpg
    13534689_jnn.jpg
    35,4 KB · Weergaven: 30
het is een intel 2 dual core
merk qmotion

ik wil de pc aanlsuiten op de tv met hdmi zodat ik wat ik gedownload heb gelijk kan afspelen op de tv
 
Laatst bewerkt:
Je foto geeft idd de richting van een pci-e slot.
Op het WWW zie ik ook de bevestiging.


Maar ik had graag gezien dat dat als eerste vastgesteld werd/word voordat men kaarten gaat aangeven.En dat degene die je als eerste hielp zich eens gaat verdiepen in verschil tussen agp/pci-e/pci..

Succes
 
Dan de HD4350, geen problemen met voeding want hij 'zuigt' bijna niks.
 
Als die groene al bezet is betekent het dat hij al een videokaart heeft. Weliswaar geen HD maar hij heeft er wel een. Wat zit er nu in dat slot?
 
Als die groene al bezet is betekent het dat hij al een videokaart heeft. Weliswaar geen HD maar hij heeft er wel een. Wat zit er nu in dat slot?

daar zit nu een videokaart in
maar ik wil er een met hdmi
nu hoorde ik op mijn werk dat niet elke pc dit kan een hdmi
 
De oude videokaart zou er dan als eerste uit moeten, je kunt niet met 2 videokaarten werken die niet op elkaar zijn afgesteld. Welke videokaart zit er nu in?

Op de HD kaart zit ook een normale VGA aansluiting.
En hoeveel watt is je voeding? Kijk aan de zijkant van het grote blok bovenin je PC.
 
Laatst bewerkt:
De oude videokaart zou er dan als eerste uit moeten, je kunt niet met 2 videokaarten werken die niet op elkaar zijn afgesteld. Welke videokaart zit er nu in?

Op de HD kaart zit ook een normale VGA aansluiting.
En hoeveel watt is je voeding? Kijk aan de zijkant van het grote blok bovenin je PC.

kan ik niet zien welke dat er nu in zit
ik heb ondertussen wel wat meer info over mijn pc het is een qmotion serienummer QP0660719
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan