Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
dirt3:
medium preset = 40 fps gemiddeld

grid: high settings = 40-60

nfs (shift voorbeeld) hoge settings = 45

extra: skyrim ultra settings = 60

google het misschien hoef je dan niet te wachten op een antwoord ;)

de HD6570 is een workstation kaart niet echt voor gaming bedoeld maar het kan wel
verwacht geen high/ultra settings bij games zoals Dirt 3 of BF3 (de wat nieuwere games)

Hartstikke bedankt voor alle reacties!

Is die 6670 dan echt zoveel beter?

En sorry dat ik google niet gebruikt heb...

Is wel een stuk Sneller, want die HD6570 is echt een Multimedia/workstation Videokaart

Ja en is 30 euro duurder, als je een budget hebt van 100 euro zou dit een veel betere optie zijn deze kan de meeste game's wel aan op Medium/High

Oke,

Ik ga er even goed over nadenken en ik ga waarschijnlijk voor de 6770 Ik ben bang dat als ik voor de 6570 ga dak over een paar maand weer moet omdat het net niet is wat ik "verwachtte"

Nog 1 vraag:
Volgens mij is dit precies dezelfde kaart (aleen dan ziet hij er wat anders uit en is een ander merk..):http://www.informatique.nl/523596/club-3d-radeon-hd-6770-1gb.html

De core clock en het geheugen zijn precies hetzelfde.
Hoe kan het dat deze 26 euro goedkoper is?

Laatst bewerkt:
Dat ligt aan de kwaliteit, Club 3D is wat goedkoper dan sapphire, omdat zoals je ziet de Sapphire er veel beter uit ziet en een grotere koeler heeft dan die van Club 3D als ik jouw was zou ik voor de Sapphire gaan en op de site staat ook dat hij in de aanbieding is ik zou liever 20 euro extra betalen voor een goeie videokaart

Niet alleen mij bedanken, Firest0rm en Jaccov hebben ook geholpen

Edit: vergeet niet dit topic op opgelost te zetten. anders krijg je weer iemand 2 jaar later die gaat antwoorden terwijl je het al hebt opgelost

Ja inderdaad! sorry...
Was s'morgens vroeg :P

Bij deze wil ik jacovh,firest0rm & AsusUser bedanken voor alle hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan