videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

siebie505

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2011
Hai,ik wil graag een nieuwe computer kopen,maar ik twijfel of ik er minecraft op kan spelen,en ik wil niet weer een nieuwe computer te hoeven kopen. Dus vraag ik me af of ik met de NVIDIA GEForce 9600M GT minecraft kan spelen. Groetjes Siebren

Hoi,

Een nieuwe pc met een 9600m gt als eerste is dit volgens mij een notebook videokaart en ook gedateerd dus heb je het over een nieuw notebook of desktop pc.

Sorry ik weet het verschil tussen een notebook en een laptop niet.maar werkt deze videokaart met minecraft?

Hoi,

Een misbruikmelding is voldoende hoor;)

Dat is bijna het zelfde ;)maar als je over een pc hebt gaat dat meestal over een desktop ,maar volgens mij moet je met deze kaart minecraft kunnen spelen zal niet op high kunnen maar het kan

ik wou de fujitsu-siemens amilo xi 3650_nr041 kopen voldoet deze notebook ook aan de cpu en gpu?

Waar of van wie wil je die kopen, siebie?
Die laptop is namelijk niet nieuw, maar al zo'n 4 jaar oud: klik!

''Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs was € 644,- op zaterdag 12 december 2009.'' ik denk van een kennis? iedergeval niet nieuw

Werkt minecraft Dan met de NVIDIA 7300 go? En bij die minimale eisen van minecraft gaat het bij cpu ook over de naam of alleen het aantal ghz?

Ik kan beter vragen om een computer.mijn eisen zijn: 2,6ghz processorsnelheid of meer,minimaal 250gb harde schijf.4gb intern geheugen.het moet een laptop zijn en de accu moet werken(vanwege mijn eerdere laptop)ik moet er minimaal 2 uur op kunnen zitten en ik moet er minecraft op kunnen spelen(ook vanwege eerdere laptop).kunnen jullie er eentje voor me zoeken?(kon er zelf geen vinden)

is handig als je de volgende vragen even beantwoord dan kunnen wij gericht advies geven

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?
Wat moet het zijn - Desktop of Laptop?
Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
(randapparatuur = monitor muis toetsenbord printer etc)

Laatst bewerkt:
Doel:gamen,fotobewerken,dj'en en videobewerken.
Budget:zo'n 250 euro
omgeving:het liefst krachtig, lawaai maakt me niet uit
Assemblage:ik Ben te jong om het zelf te doen Dus een kant en klare
Het liefst een laptop maar desnoods is een destkop wel goed
besturingssysteem:windows vista of hoger
minimaal. 5 usb poorten(als verdubbelaars werken voor midi-signalen is minder ook goed)

ik kan je nu al vertellen dat je met een budget van 250 euro het niet gaat redden

een nieuwe game pc kost normaal zo rond de 600 euro inclusief windows en assemblage
ook een laptop kun je op je buik schrijven die zijn nog veel duurder

ik denk dat je op marktplaats 2de hands moet gaan zoeken naar een systeempje waarmee valt te gamen maar ook op tweede hands markt is je budget laag voor wat je er mee wilt gaan doen

Laatst bewerkt:
Terugkomend op die fujitsi ,due had ik op marktplaats gezien.die wou ik wel kopen .maar ik wou het checken.is Hij erg slecht of gewoon oud?en werkt minecraft met de Intel core 2 duo T6400?

klikerdeklik
dit is nog een goede optie hiermee valt prima te gamen op medium settings
minecraft is makkelijk te doen zelfs!

de pc is zeker 250 euro waard!

de Intel i3-550 is een dual core processor btw

btw
die laptop is niet geschikt voor het spelen van games

Laatst bewerkt:
Kan op deze 2 computers minecraft gespeeld worden? Btw ik ga nu nog geen pc kopen maar ik zoek vast voor een goeie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan