Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

WY79

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Berichten
162
Sinds ik Windows 10 heb, wil de computer niet goed afsluiten. De computer blijft hangen in 'Afsluiten' en krijg na een tijdje de volgende foutmelding: Driver_power_state_failure. Ik heb daar al op gegoogled en als het goed is heeft het met mijn videokaart te maken. Ik heb al gekeken op de site van AMD of er een update was voor mijn videokaart nu ik Windows 10 heb, maar nee. (Had ook al de auto detect utility gedownload, en daar kwam ook niks uit)
Ik heb dus Windows 10 met een Mobility Radeon HD 3650 videokaart.

Wat kan ik nog meer doen om van die foutmelding af te komen?
(Ik heb deze vraag ook staan onder het sub-forum Windows 10, maar daar geen reacties, daarom heb ik nu maar de vraag onder het sub-forum videokaarten geplaatst. Misschien dat ik nu wel een reactie krijg).
 
Ik zou het volgende proberen:
download eerst de meest recente driver voor deze kaart van de site van AMD en zet deze uitgepakt op een usb-stick.
Verwijder vervolgens deze kaart ( video-adapter ) uit Apparaatbeheer ( ook de stuurprogramma's als daarom gevraagd wordt ) en start vervolgens de pc opnieuw op.
Tijdens het opstarten zal Windows de kaart als "nieuwe hardware" detecteren en deze opnieuw installeren.
Herstart nogmaals en kijk of het probleem hiermee is opgelost?
 
Je geeft het zelf al aan de vaag in deze topic geplaatst te hebben.
Dat is voor jouw vraag ook de juiste sectie.
Daar gaan we dan ook verder. Succes met je vraag.

Deze voorzie ik van een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan