Video's afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

trisie94

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Ik weet niet of dit de goede categorie is, maar dit leek me het meest logisch.

Sinds een tijdje kan ik bepaalde filmpjes op het internet niet bekijken. youtube werkt, maar bijvoorbeeld eredivisie.nl en psv.tv werken niet. ik heb al nieuwe java geprobeert, maar ook dit werkte niet. heeft iemand een idee??

alvast bedankt

ik krijg de melding :

Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.

heb je misschien Fire Fox onlangs geinstallerd?
of zij ondersteunen iets niet meer

Laatst bewerkt:
ik krijg de melding :

Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.

heb je misschien Fire Fox onlangs geinstallerd?
of zij ondersteunen iets niet meer

Ik maak wel degelijk gebruik van windows XP, maar gebruik idd Google Chrome, maar heb ook Internet Explorer en ook hier werkt het niet mee

start balk [rechter muis] >eigenschappen>menu start > aanpassen optie internet naar IE

configuratie >internet optie > IE aanvinken als standaard browser

pc opnieuw opstarten...

nogmaals :het kan ook zijn dat de sites storing hebben of het tijdelijk niet ondersteunen...

start balk [rechter muis] >eigenschappen>menu start > aanpassen optie internet naar IE

configuratie >internet optie > IE aanvinken als standaard browser

pc opnieuw opstarten...

nogmaals :het kan ook zijn dat de sites storing hebben of het tijdelijk niet ondersteunen...

Zoals ik zei werkt het ook in IE niet. lijkt me sterk dat het aan de site's licht, want zijn niet de enige site's. iemand nog iedeen??

ik ging via start >programmas> naar windows update

toen de pagina er stond typt ik in de adres balk http://www.eredivisie.nl

toen klikt ik op een video

en toen verscheen er een pop up waarschuwing met deze website wil iets installeren,
ik heb hierop ja gedrukt en bij mij werkt het nu ...

Ja, Adobe shockwave player gaat ie installeren (vinkje bij Google toolbar weghalen). Nu kan ik doelpunten zien met poppetjes? Leuk hoor.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan