Video's afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobGTV6

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2014
Goeie middag,

Weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag maar stel hem toch, ik heb sinds enige tijd problemen met het afspelen van video's die vrienden plaatsen op Facebook , ik krijg dan een groen scherm ??

Heb al naar instellingen gekeken ,daar is niks geks te zien

Alvast bedankt

Rob

zij de drives van je videokaart up to date ? , nieuwste adobe flashplayer ?

Inderdaad, zo ver ik weet is dit een driver probleem maar dat is op zich wel opvallend omdat ik ervan uitga dat het hiervoor wel werkte ?
Niks veranderd aan je PC ?
Makkelijkst is nu even DEZE te downloaden en eerst maar eens de drivers te updaten. Kan uiteraard ook bij de fabrikant zelf maar dan moeten we even weten welke kaart je hebt.

Laatst bewerkt:
ik zou geen programma's gebruiken die de drivers voor je vinden heb er niet zo'n goede ervaring mee gehad

Dan heb je de verkeerde gehad en daar zijn er ook genoeg van inderdaad. Driverbooster is 100% veilig.

Bedankt voor de tips, het lijkt erop dat als ik via windows 8 internet op ga dat er dan geen problemen zijn ,en als ik via ''gewoon'' windows 7 ga internetten dan wel, heb wel de link gevolgd van Terrarabo en het lijkt te werken

ik hou het ff in de gaten

Bedankt

Groet Rob

Moet je ook even kijken of er voor W7 aparte drivers zijn. Denk het niet eigenlijk maar checken kan geen kwaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan