video's bekijken op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gondaleh

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Hoi allemaal,

Wellicht voor enigen onder jullie een simpel iets, maar voor mij zo helder als dikke modder:(
Ik heb op één van mijn pc's mijn WinXPHome geinstalleerd, helemaal opnieuw opgebouwd en nu denk ik dat ik ergens "iets" vergeten ben want.....geprobeerd op de site van RTLNieuws een video te bekijken en ik krijg alles in een soort van negatief te zien maar dan in vele felle kleuren, audio werkt prima maar het beeld deugt dus voor geen centimeter, is niet om aan te zien, iemand enig idee wat ik daaraan kan doen?

groet
Gondaleh

Hoi allemaal,

Wellicht voor enigen onder jullie een simpel iets, maar voor mij zo helder als dikke modder:(
Ik heb op één van mijn pc's mijn WinXPHome geinstalleerd, helemaal opnieuw opgebouwd en nu denk ik dat ik ergens "iets" vergeten ben want.....geprobeerd op de site van RTLNieuws een video te bekijken en ik krijg alles in een soort van negatief te zien maar dan in vele felle kleuren, audio werkt prima maar het beeld deugt dus voor geen centimeter, is niet om aan te zien, iemand enig idee wat ik daaraan kan doen?

groet
Gondaleh

ik gebruik overigens Firefox als browser

heb je ie7 er nog op staan probeer het daar eens mee

drivers oke geinstallerd?

drivers/video kijken

heb je ie7 er nog op staan probeer het daar eens mee

drivers oke geinstallerd?

hoi emile,
Ja, dat is allemaal ok, denk een tikkie hersenverweking of zo want......:o ik ben, kom ik nét tot de ontdekking AdobeFlash vergeten:o:o:o en tsja...ook KodecLite pack....:o:o:o en dan gaat het niet echt goed :p...iig bedankt voor je reactie

hoi emile,
Ja, dat is allemaal ok, denk een tikkie hersenverweking of zo want......:o ik ben, kom ik nét tot de ontdekking AdobeFlash vergeten:o:o:o en tsja...ook KodecLite pack....:o:o:o en dan gaat het niet echt goed :p...iig bedankt voor je reactie

hmmmm...dus de eerder genoemde software geinstalleerd en nog niks???!!!:shocked:
Drivers....ik ga hier toch ook nog ff naar kijken en zal proberen via hardware de boel wellicht te upgraden, wellicht zijn er nieuwere drivers....je hoort of het gelukt is of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan