videos of smasung star?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maroj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2009
sorry voor fout in titel :( typte zo snel mogelijk dus foutje gemaakt

ik heb een paar films van .avi formaat maar ik wou ze graag op mijn mobiel zetten. Pc studio kan zelf converteren dus ik sleep ze in me mobiel en na een uur converteren zegt hij ''geheugen is vol'' terwijl er 8 gb vrij is? hoe kun je dan films erop zetten?

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Begrijp ik nu dat jij de film die je converteerd direct wegschrijft naar je mobiel?

Waarom niet eerst converteren en daana op je mobiel zetten?

Begrijp ik nu dat jij de film die je converteerd direct wegschrijft naar je mobiel?

Waarom niet eerst converteren en daana op je mobiel zetten?

dat werkt niet. heb nu weer een nieuw probleem. hij zegt :

niet ondersteunde media-indeling of bitsnelheid te hoog

Wat werkt niet?

Je moet natuurlijk wel de juiste indeling en het juiste formaat kiezen. Neem aan dat dat wel in de handleiding staat.

Over welk mobieltje hebben we het?

En de rest?

Graag wel volledig antwoord geven. Wij kunnen namelijk nooit zien wat je wel en niet hebt geprobeert, wat niet werkt, enz als je dat er niet bij verteld. Om te jou te kunnen helpen zal je ook ons moeten helpen.

Heb dit op een ander forum gevonden en zou zeggen probeer het eens zo:

Ik zet al mijn films om naar h264 met een resolutie van 320*240 met 30fps en een bit-rate van 400kb/s de audio laat ik gelijk aan het bronbestand. Dit geeft prima beeld en geluid en als je een beetje met de verhouding speelt kun het filmpje op je mobiel uitrekken zodat je wel op 400*240 kijkt met de goede verhoudingen.

Als je het filmpje converteert naar iets met de resolutie van 400*240 geeft mijn mob. aan dat de bit-rate te hoog is of dat het formaat niet ondersteunt is. Maar grote films kunnen zorgen voor vastlopers bij de camera als je daar tussen de foto's aan het bladeren bent.

Laatst bewerkt:
de star kan goed overweg met mp4

als je daar eens naar veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan