Video's schokken na nieuwe install

Status
Niet open voor verdere reacties.

franssen00

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
135
Hallo ik heb een volgend Probleem ik heb mijn pc geformateerd alles perfect maar als ik video afpseel een avi of youutube videos speelt die af maar kome altijd lichte schokjes in heel de tijd door .
heb er nooit last van gehad dit is eerste keer

aan wat kan dit liggen

specs
amd 64 3500+
2gigram
windows xp
nvidia 6600 gt x2 sli
 
allemaal al gebeurd en voor avi bestanden op je pc aftespelen heb je dat niet nodig heb alle driverd gehad en codecs geinstaleerd in het besturingssysteem vista heb ik dit niet
 
en heb ik nog een probleem ik heb overlaatst een dvdrom met sata aansluiting gekocht
maar als ik die steek blijft gwn xp hangen in het beginscherm heb al geformateerd enzo helpt niet

ik heb 2 dvdroms in ide 2 harde schijven in sata en dan nog 1 dvdrom in sata

wat kan hier het probleem van zijn
 
Na formatteren en installeren hoor je gewoonlijk een hele riedel drivers te installeren zodat alle hardware van je pc weer wordt herkend en goed werkt.
Denk aan moederbord- of chipset drivers, UAA drivers, Audio drivers, video-drivers, LAN drivers, webcam drivers, wireless drivers, bluetooth drivers, SATA drivers... noem maar op.
 
Ok, had niet gezien dat je al twee sata HD's had.
Wordt de sata dvdrom wel correct gezien in de bios?
 
ja word voledig gezien heb het ook al op andere pc geprobeerd met 1sata harde schijf en daar werkt die ook niet maar dat probleem van die schokken bij films moet eerst opgelost worden
 
Wat heb je allemaal aan codecs geinstalleerd, en zitten ze elkaar niet in de weg?
Heb je veel achtergrond dingen draaien, antivirus, spyware et cetera?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan